Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
19
Erster Beitrag:
vor 15 Jahren, 11 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 15 Jahren, 11 Monaten
Beteiligte Autoren:
grufty, Mätzli, stollensammler, Faninho, Rotblau, Fanti, Kopfschüttler, Angelo, Keom

Seid lieb zu Alex!

Startbeitrag von grufty am 15.05.2002 21:17

Alex Frei hat einen grossen Wunsch: dass er, wenn er mit der U-21 im Joggeli einläuft, für einmal nicht ausgepfiffen wird!

Antworten:

Der Arme Alex....bei Italien-Schweiz werde ich erst Recht pfeiffen! ;-)

von Angelo - am 15.05.2002 21:29
Hi, Hi. Musst du ja fast. Sogar wenn du nichts gegen diese Ratte hättest.

Beim letzten Spiel hat er noch provoziert wie ein grosser, und jetzt winselt er schon um Gnade.



von Mätzli - am 16.05.2002 06:00
au nei, grufty... ig wird zu allne fair sy, aber nid zum alex frei!

von stollensammler - am 16.05.2002 06:26
Nai, wirgglig, ihr sind bösi! ;)

Also, me chönnti jo scho Mitlaid ha mit däm arme Kärli. I glaub, die Sach isch es bitzli eskaliert, ai Siite provoziert die anderi, und jetzt schiints kai zrugg me gäh. Uf en Art glaub i, dass är sich gärn mit de Basler Fans versöhne wötti, vor allem au, wi är jo us dr Region chunnt, aber das dürfti wohl schwirig wärde....

Oder griegt är in Basel no e Chance?

von grufty - am 16.05.2002 06:28
Ich kenne Alex Frei zwar nicht persönlich, aber ich hörte schon von vielen Seiten von seinen charakterlichen Mängeln. Dies deckt sich mit seinem Benehmen auf dem Spielfeld.
Wäre er jedoch beim FCB und würde die gegnerischen Fans derart provozieren, wäre er für viele, die ihn nun runtermachen, ein Held.
Beim FCB ist für mich wichtig, dass ein Spieler gute Leistungen auf dem Platz zeigt. Daher hätte ich gerne Alex Frei beim FCB, nach dem Motto, ein FCB mit allen tauglichen Spielern der Region Basel.

von Rotblau - am 16.05.2002 06:49
"au nei, grufty... ig wird zu allne fair sy, aber nid zum alex frei!"

Das 4. Wort in deinem Satz ......., klar, deine Herkunft ist offensichtlich.
Dazu gestern der Knatsch mit Stainenkönig sowie deine offensichtliche Pro-Gross-Einstellung.

Mir ist soeben ein Zwanzgerli auf den Boden gefallen.

In Vorfreude auf weitere Beiträge von dir

Rotblau

von Rotblau - am 16.05.2002 06:54
1 2 3 nieder mit dem Frei!

Sollte der zum FCB stossen (wieso eigentlich?? der ist Scheisse!)
dann gebe ich meine Saisonkarte zurück.
Hat zwar keine Wirkung, aber ich müsste mir dieses Arschloch nicht aus der Nähe anschauen und hätte zumindest protestiert!

Ab nach Moldawien..... du .........

von Keom - am 16.05.2002 06:56
Isch no lang gange... ;-)

von stollensammler - am 16.05.2002 07:02
ich werde nicht da sein, somit kein problem ;-)



von Faninho - am 16.05.2002 07:06
:confused: ig be aber ou offesechtlech pro gross ig-stöut!!!

was esch met de härkonft vom stollesammler?? ig??



von Faninho - am 16.05.2002 07:09
:confused:
Weisch wider emol meh als de Räscht vo uns.....
:confused:
Cha mi em Faninho sinere Froog numme aaschliesse :D:D

I BI GWUNDRIG :hot: :hot:!!!!! Es beschäftigt mi sowieso scho lang, wär mi 'e glatti Bohne' nennt und 'hinter d'Kulisse und unter d'Grasnabe' luege cha :D:D

(I nimm au gärn e Tip bilateral entgege und cha verschwiige si ;))

von grufty - am 16.05.2002 07:58
soso..... do chunnt me sich jo wieder gehrt vor, bi all däm interesse um mini person.... kei angscht, grufty... es wird's scho mol gäh, dass mir uns perseenlig gseh. do bin ig überzügt.... (und villicht hei mer eus jo unbewusst scho e paar mol gseh... ;-) )

von stollensammler - am 16.05.2002 08:12
Das isch es jo ebe, was mi ganz gribbelig macht :D:D:D, dass me meegligerwiis epper 'kennt' und gar nit waiss, dass me die Person au unter eme andere Name 'kennt' :D:D:D.

*Seufz* Muess mi wohl in Geduld iebe (won i aigentlig gar nit ha ;)) und' auf den Tag der Offenbarung' warte ;)

von grufty - am 16.05.2002 08:19
Ych wird en scho nidd grad bisse...! :D

Wenn är sich Gedangge drüber macht, zaigt's em villicht (hoffentligg!) dass me sich gwüssi Ussaage und Geschte vorhär zaimool sött überleege. Denn: "Wie man sich bettet, so liegt man."

von Kopfschüttler - am 16.05.2002 09:21
Isch nur e wiotz gsi. Wenn Eine im Natidress steggt isch är fir mi tabu. Au wenn en uf dr Latte ha wie dr Frei oder dr Cabanas.



von Mätzli - am 16.05.2002 09:55
Bi (nit numme wääge mim "Nick") Dierlifrind und wiird unsere lieben Alex nit beläschtige...

...ha ybrigens, wo ych dr Titel vo Dym Yydraag gsee ha, zeerscht gmaint s gieng um dr Alex-ANDRE Q. wo kennti uspfyffe wäärde wenn är im näggschte FCB-Match als rächte Vertaidiger yylaufft...



von Fanti - am 16.05.2002 10:45
Denn wär gstande: "seid nett zu Alex UND Scotty" ;-)



von Mätzli - am 16.05.2002 12:49
I glaub, wenn i aine sotti pfiffe höre, denn würd i durchs ganze Stadion seggle und ihm mit mim grosse Teleobjektiv eins über d'Riebe zieh ;):D

Dass wär viilicht meeglig gsi, wo dr Quennoz em Kreuzer si Position übernoh het (isch dert aber au nit passiert), inzwüsche isch är aber au vom Zwyssig vo dört verdrängt worde und het jetzt halt amme es neus Plätzli rächts hinde, wo är sich aber mit em Barberis und em Däge daile muess, und mit wäm au immer cho chönnti..... also sicher kai Grund zum pfiffe!

von grufty - am 16.05.2002 13:34
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.