Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
23
Erster Beitrag:
vor 15 Jahren, 4 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 15 Jahren, 4 Monaten
Beteiligte Autoren:
Betty Bossi, Rotblau, Kopfschüttler, Swiss_Rincewind, Tolkien, plopp., Tschum, Tigerhai, pluky, Faninho, ... und 7 weitere

Poete-Hogg am 5.12.2002

Startbeitrag von Kopfschüttler am 03.12.2002 14:18

Liebi Poet(inn)e und alli wo's no wärde wänn ;-)

Mit wämm dörf-me am Donnschtig in dr Hattrick-Bar rächne? Und uff welli Zyt?

Merci!

Antworten:

Ych muess laider forfait gää: dr 5. isch dä Monet e Donnschtig und doodermit "Seibi-Daag". Dääne wo in s "Hattrick" gehn jetz scho :cheers: !



von Fanti - am 03.12.2002 14:22
au ich glänz (wie in letzter Zyyt des öfteren) mit abwäsenheit...
family comes first....

an däre stell allne e griessli



von Don Daniel - am 03.12.2002 14:28
ich will nöd!!!!!



von Glasmoscht - am 03.12.2002 14:36
Y hoff's, dass y irgendwenn ka yneluege. Bi im Momänt rächt im Stress, möcht mir dä Event aber nit entgoh loh...



von Kevin - am 03.12.2002 14:49
wird sicher au yynegüggsle. aber z'lang mach y nid, will y am frytig denn schuel ha...



von Latteknaller - am 03.12.2002 15:04
I ha denn Gschäftsässe.



von Rotblau - am 03.12.2002 15:08
Bin schon verplant. Irgendwann schaffe ich es auch noch an diesem Hogg teilzunehmen.

von Betty Bossi - am 03.12.2002 15:10
I bi drbi und freu mi scho. Muess bis am halb sächsi s'Büro hiete und weiss nonig, ob i denn diräggt gang oder zerscht no dehai iinelueg. Vermuetlig s'zweitere, denn wär i ebe uf die sibeni derte, eventuell au friener, aber ganz sicher bin i nit, s'chönnti au e bitz spööter wärde..... auweia, i glaub, dr Basler-Gaischt färbt ab ;) :D



von grufty - am 03.12.2002 15:10
Ich werde leider nicht anwesend sein können. Werde den Santi Glaus in einem Kindergarten zum besten geben.



von Swiss_Rincewind - am 03.12.2002 15:25
Gehst Du zu den Feuerzeug-Werfern ? So von wegen Kindergarten ....

von Betty Bossi - am 03.12.2002 15:30
Das müsste ich mir erst noch eine Stahlrute und einen Container (ein Sack wird wohl kaum reichen) zutun. Und das liegt budgetmässig nicht drin...
;) :(



von Swiss_Rincewind - am 03.12.2002 15:34
Kein Problem mein Lieber.

Betty Bossi ist Dein Hauptsponsor. Die Schatulle ist schon geöffnet.

Gruss auch an Roland.

von Betty Bossi - am 03.12.2002 15:41
glatt. ich auch. schaffe mir am gliche ort?!?
villicht uf em heimwäg schnäll s näsli stregge ob no öpper ume isch...

von wurmi - am 03.12.2002 15:47
be mer werds ned go... :-(

allne viel spass, ou ich werdes denn weder mol schaffe.....

:cheers:



von Faninho - am 03.12.2002 16:03
Y schaffs vo Ziiri här leider nit. Wär aber sehr gärn ko!



von Tolkien - am 03.12.2002 16:32
muss leider passen, kann nicht schon wieder nach basel fräsen. irgendwie hab ich das gefühl, zwischen tür und angel zu leben, auf der bahnstrecke basel - zürich kenn ich mittlerweile jeden grashalm. ;-)

von plopp. - am 03.12.2002 18:22
Du wirst Dich sicher auf die Winterpause freuen. Mach's guet.

Nun kannst Du den Kilometer-Zähler bald abstellen und ab 1.01.03 auf "null" stellen .... wenn es Richtung FCB geht ...

"Dylan" geht es wohl ähnlich ....

Beste Grüsse nach ZH und ins Wallis.

von Betty Bossi - am 03.12.2002 18:30
Du hast auch schon während dem Hogg im Poetenforum geschrieben.



von Rotblau - am 03.12.2002 22:17
Kopfschüttler's wärde ca. am 7i dört si! C U



von Kopfschüttler - am 05.12.2002 12:33
bi au am siibeni dörte, cha aber numme churz ineluege, will i no prob ha



von pluky - am 05.12.2002 13:42
zwüsche 7ni und 8i schwümm i churz mol iine! ;)



von Tigerhai - am 05.12.2002 13:46
Ich wünsch' euch allen einen tollen Abend.

Ich würde rasend gerne endlich einmal dabei sein, aber ich bin mit der Arbeit noch lange nicht fertig.

Gut Schluck!

von Tschum - am 05.12.2002 14:36
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.