Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Black Bears Forum
Beiträge im Thema:
8
Erster Beitrag:
vor 14 Jahren, 4 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 14 Jahren, 3 Monaten
Beteiligte Autoren:
Showman, Supporter, Black Bear, Bärli_, Blau, Experte (c)

Ukrainer bezahlen!!!

Startbeitrag von Experte (c) am 27.01.2004 13:40

Hoffnung für Wil
Ukrainer zahlen 150`000 Franken




WIL – Der FC Wil erhält von seinen ukrainischen Geldgebern eine Finanzspritze über 150`000 Franken und ist finanziell vorerst aus dem Gröbsten raus.

«Die Bankanweisung der Ukrainer liegt vor», bestätigte Wils Gönnervereinigungs-Präsident Thomas Schai. Somit dürften der Liquiditätsengpass einstweilen überbrückt und die Spielersaläre bis Ende Dezember bezahlt werden.
Doppeltes Glück für den Verein: Jetzt will auch die Gönnervereinigung, der Club 2000, mit den versprochenen 150'000 Franken rausrücken.

Damit fehlen noch rund 400'000 Franken zur Begleichung von Prämien für die Monate Oktober und November, diverse Hotelrechnungen sowie Kosten aller Art für Spieler, die von den Ukrainern verpflichtet wurden.

Anfang Woche traten zwei weitere Mitglieder aus der Geschäftsleitung des FC Wil zurück. Matthias Brunschwiler, der für das Marketing und den Breitensport verantwortlich war, und der Kommunikationsleiter Sven Gartung sahen keine gemeinsame Zukunft mit den Investoren aus Osteuropa.

Antworten:

mafia

von Showman - am 27.01.2004 15:52
Ich ha g'hört, dass än Testspieler jetzt den zum FcWil stohst. Er isch jetzt grad wieder vo dä Feriä in Australien heicho hät mir dä Belanov g'seit. Soviel ich weiss hät er sini Karrierä bi Bregenz g'startet und isch den zu dä White Pony's transferiert wordä.
Weis do öper meh ???

von Supporter - am 27.01.2004 19:45
Jo är hät äs Turnier in luzern gspilet.
Han im chönä zuluegä hät manschaft aber nöd ä so im griff gha
Sie sägädäm glaub Anton oder Toni?!?!?

von Blau - am 28.01.2004 08:57
@blue


jo scho aber es git nomel eine wo dä wäg vo australie i di schö schwitz gfunde het.......... :-)))

von Bärli_ - am 28.01.2004 09:21
hani au nebis chört.

seg en guter typ und hat ein auge für den tötenden pass, wie ein adler. wurde auch von güllen umworben, lächelte kurz und fragte, welche der schnellste und kürzeste weg nach Wil sei.
platz 3 an einem munteren turnier in einem dorf namen luzäääääärn.
und das wiler derby ist so um die 4:0 ausgangen???

jedenfalls guter ersatz für den mauro.

von Showman - am 28.01.2004 10:27
Ah, i glaub wers isch. Da isch doch eine vo denä Penners wo in Luzärä under dä Bandä gschlofä het. Oder im Auto wos em sini Autoschibä kabutt gmacht hend. :-) :ironie:
Einä mues verlürä. Üsi Rache chunt das Johr. Aber es Dream Team sind mir im Pöstli und i dä Weschttribüni. BLACK BEARS UND PONY'S auf ein weiters glorreiches Jahr! :cheers: :cheers: :party1: :musik: :europawk: :pokal:

von Black Bear - am 28.01.2004 16:55
Jojo dä Toni. So isch er damals vo dä Fans in Bregenz agsprochä wordä. Er hät langi Zyt als das "österreichische" Talent gultä. Es isch sogar gseit wordä, dass er no meh Erfolg wird ha als dä Toni Polster. Damals bi sim Karrierehöhepunkt isch den Dynamo Kiev a ihm intressiert gsi. Belanov isch damals Sportchef dötä gsi :) Dä Toni hät wöllä go. Er isch den mit sinärä Frau uf Kiev gangä. Leider hät er döt kein Vertrag unterschriebä, will dä Belanov am Toni sini Frau usgspannt hät. Dadurch hät er riesigi Alkoholproblem becho und isch verschwundä. Vom White-Folen isch er den eines Tages a dä Langstross in Züri g'fundä wordä und er hät in verpflichtet für d'White-Pony's. Im Summer isch den Nochfrog vo Luzern cho und er isch dötä is Probetraining. Leider hät Luzern kei Geld gha für ä Unterkunft für ihn und so hät er unter dä Wärbebandä müessä schlofä (Blickstory) Zum Glück isch döt grad äs Turnierli gsi wo d'White-Ponys am Start gsi sind. Sie händ ihn den däfür igsetzt. Leider hät er nöd so "poltert" wie mer's g'wönnt gsi isch vom Toni. Das liet wohrschindli a sinärä Lebärä und a dä Raucherbei....

Und jetzt isch er z'Wil und startet sis Comeback. Dä Belanov hät däfür sini Frau für 5'000'000£ abkauft.

Toni ich wünsch dir alles Gueti für d'Zuekunft !!! (Dä Mario Basler hät das au g'schafft trotz Zigaretten)

von Supporter - am 29.01.2004 16:53
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.