Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
SC Herisau
Beiträge im Thema:
3
Erster Beitrag:
vor 16 Jahren, 9 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 16 Jahren, 9 Monaten
Beteiligte Autoren:
Markus Haltiner, Goal Lämpli, eisy

Was isch mit dä Mannschaft

Startbeitrag von eisy am 15.12.2000 09:39

Geschrieben von eisy am 15. Dezember 2000 10:39:48:
Eigentli find is total schad wiä d`Zuäschauer s ganz Theater mit äm Vorstand uf Mannschaft projeziert. I mein i gang jo schlussendli an Match, well i mi für s Hockey, für d Mannschaft interessier und nöd wa mit äm Vorstand lauft. Wa meh so ghört chömmed viel eifach nümmä, wells da Theater satt hend mit däm ewigä hin und her( ä stuck wiit verständlich). Sind aber da nöd au all diä gsi, wo stolz gsi sind, wo dä SC.H i dä Nati A gsi isch? Wo mit dä Spieler gfieret händ? Wis au im Lebe ufs und abs git, gits äs au im Sport, nur am Lebe lauft meh jo au nöd eifach dä vo nu wells nöd so lauft wiä mehs gern hät, oder?! Drum bin ich dä Meinig meh söt au dä SC.H, üsä Hockey- Klub, nöd im Stich loh...Chömmed wieder ad Match, zeiged dä Mannschaft, dass ihr do sind. Wa dä Vorstand macht isch "primär nöd s wichtigst"! Aber nu wenn au Zuaschauerzahlä wieder stieged, merkt meh, dass äs sich lohnt wieder da z erreichä, wa meh gha hend!! Au wieder z Kämpfä!!!!

Grüassli Eisy














Antworten:

Geschrieben von Goal Lämpli am 15. Dezember 2000 12:27:29:
Als Antwort auf: Was isch mit dä Mannschaft geschrieben von eisy am 15. Dezember 2000 10:39:48:
Du häsch voll recht


Ich find's eifach trurig, wa do mit emene


richtige Hockey Traditions Club passiert.


Und drum säg ich nur eis.


Hopp SC. Herisau


 


Uf wie nebetem Spielfeld.


 


Gruss s'Goal Lämpli


bis nächscht Wuche in Olte.



















von Goal Lämpli - am 15.12.2000 11:27
Geschrieben von Markus Haltiner am 16. Dezember 2000 14:59:39:
Als Antwort auf: Was isch mit dä Mannschaft geschrieben von eisy am 15. Dezember 2000 10:39:48:
>Richtig so. Du hast völlig recht.

Es gilt jetzt,das beste aus der Situation zu machen und den Kopf nicht hängen zu lassen.

Mit dem Fernbleiben bei den Spielen straft man die falschen Leute. Die Spieler zu aller erst, dann aber auch jene Leute, welche den SCH nicht dahinserbeln lassen wollen.
Es gibt Leute die dem SCH neues Leben einhauchen wollen, die den SCH und sein Umfeld kennen und einzuschätzen wissen.
Die Zuschauer können diesen Leuten ein Zeichen geben, dass es sich lohnt, sich für den SCH einzusetzten. Wie ? In dem sie zu den Spielen kommen und die Mannschaft für den Rest der Saison kräftig unterstützen.
Wegen den Querelen nicht zu den Spielen zu gehen heisst für mich "logg lo", unser Slogan heisst aber "nüd logg loh gwönnt".


Go Herisau


















von Markus Haltiner - am 16.12.2000 13:59
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.