Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
SC Herisau
Beiträge im Thema:
16
Erster Beitrag:
vor 14 Jahren, 7 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 14 Jahren, 7 Monaten
Beteiligte Autoren:
dodo, Cäsar, Fabs, Marian, Shibby, Appenzellerbär, Toni, SCH forever, au bi Niederlage, simon, Bertels Welpe, Snoof

Das kann es wohl nicht sein?????

Startbeitrag von dodo am 22.11.2003 21:07

sorry, aber ich mus hier meinen grossen unmut ablassen. was ich und die doch sehr treuen sch anhänger in frauenfeld erleben mussten war ja wieder beste sahne!! erstes drittel war ganz ok, ich hatte sogar freude an der leistung der mannschaft, man kämmpfte, gab körpereinsatz und erzielte verdient 2 tore. im 2. drittel war aus meiner sicht der kampfgeist scho wehement verschwunden, es wurde wieder herumgekügelt und geblödelt wie in der vergangenheit. einzelne spieler liessen uns aber noch hoffen. Vorallem ciofalo fiel mir sehr positiv auf. im dritten drittel das gleiche. nur noch schlimmer...*arg* herumspielen und tore bekommen...und plötzlich war da wieder null motivation zu sehen! man schlenderte von der bank aufs eisfeld und spielte halt mal...bemerksenswert war wohl schais aufrufe an sein team, welche leider nichts brachten...und herr nater, was dann geschaf werde ich in meinem leben nie verstehen! es steht 3:5 und zu spielen sind noch wenige sekunden, ich begreife nicht, warum man in so einer situation noch den torhüter aus dem spiel nimmt??? völlig stupid. erst zeigt man kein siegeswille mehr und dann noch dies...aus meiner sicht kam auch das timeout viel viel zu spät! man kann ja nicht 2 tore in 45 sekunden aufholen! naja ich kann und will nicht alles verstehen. was mir bleibt ist enttäuschung und ärger! Jungs so kann das nicht weitergehen!!!!!!!!!!!! Ihr habt jetzt eine Woche Zeit um euch vieles mal zu überdenken! Bitte tut dies und kommt mit dem Siegeswillen, dem Spielwitz und der Abgeklärheit von Anfang der Saison zurück!

Ich freue mich, möglichst bald wieder einen Sieg zu feiern, den nöd logg la gwünnt!

dodo

Antworten:


Genau! Dodo sagt genau das, was ich auch denke und wahrscheinlich viele andere Fans auch.
Bitte nehmt euch zusammen... Denn ihr könnt es... Man hat es ja im ersten Drittel gesehen in Frauenfeld!

mlg
Fabs

von Fabs - am 23.11.2003 09:48
Dodo, einä vo dä Gruppä "Birnbaum, Toni, Schmid und Schoch" bisch Du sicher!

Da sind us minerä Sicht kei Fans! Das sind Klugschei..er! Vo Hockey kei Ahnig, wenn möglich immer Birrä fühlä und diä eigenä Spieler mit obszönä Sprüch unter dä Gürtelliniä beleidigä! Bliebet doch eifach emol dihei, denn das isch für dä Ruef vom SC Herisau am beschtä! So Fans brucht dä SCH nöd!

Dass dMannschaft schlecht gspielt het, weiss sie glaub am beschtä selber! Schlechterä Ziitä gits eifach, au bim SC Herisau!

von SCH forever, au bi Niederlage - am 24.11.2003 13:31
oje, fühlt sich do öpert verletzt?

chunsch mer vor wiä en 08/15 rassist wo, wänn es verbräche passiert isch eifach mol uf d'yugos los goht, will mer diä jo eifach numä so kennt und drumm sind sie es au ganz ganz sicher gsi... bla bla bla............ diä leierä isch im fall scho huerä alt.

so ahgriffä chan sich jo numä en spieler fülä?!

susch würd jo unter dänä verdächtigte däbet Birnbaum, Toni, Schmid und Schoch au no min name uftauchä. aber da chan mer jo nöd guet inneschribä will er jo di ganzi @#$%& do hostet.... und er jo chum so blöd isch und mit de gliche IP-adresse eimol good guy und 5 minutä spöter dä bad guy usähänkt.

als wend scho mit em standart spruch chunsch dänn chasch au gnueg füdlä ha zum diä "schwarzi liste" au z'vervollständigä.

due eh chli studierä bevor do diä lüt gosch go verdächtige

von simon - am 24.11.2003 14:27
Also Simi, @#$%& isch da nöd wo du do hoste tuesch ;-)

von Bertels Welpe - am 24.11.2003 14:46
Oh di mini güeti!!!!! Schrieb doch zerscht mit Name inne,wennt gnueg ARSCH häsch!!? Und usserdem wür i da jedem Spieler au eso säge,da wüsset au einigi vo dene!!! Aso i hoffe jo schwer das da kein Spieler isch,wo so öpis uselot,denn sös isch besser "DU" legisch e päärli rosaroti Hösli a,und gosch go tanze..............

von Toni - am 24.11.2003 15:20
Grobfahrlässige Vermutungen anstellen und Personen mit irgendwelchen Pseudo-Namen aus dem Pinboard in Verbindung bringen ist nicht gerade sehr galant. Ausserdem befürchte ich, dass du dabei auch noch völlig auf dem Holzweg bist.

Was meine Person betrifft, konnte ich die letzten beiden Spiele in Wetzikon und Frauenfeld leider nicht live mitverfolgen. Ich habe darüber nicht berichtet. Wenn ich mir jedoch so das Resultat ansehe und die Zeitungsberichte lese, hat die Abwesenheit von einem überflüssigen Fan die Mannschaft nicht gerade beflügelt...

Weiter habe ich mir erlaubt, einige Pinboard-Einträge von "dodo" nochmals zu lesen. Hat "dodo" wirklich so negative Einträge gemacht? Gerade derjenige, auf den du nun derart "angefressen" reagierst... was genau war daran verletzend?

Also, wenn du mich und andere schon namentlich kritisierst, hab wenigstens die Grösse, auch deinen Namen darunter zu schreiben.
Du hast jetzt meine e-Mail-Adresse (welche bereits unter der Rubrik Fanclub auf dieser Homepage zu finden war) für den Fall, dass du mich davon überzeugen willst, dass es Fans wie mich nicht braucht oder auch für weiter konstruktive Kritik.

von Snoof - am 24.11.2003 16:06
jawohl , das findi au!

wenn me scho lüt so agrift , chame au dä eige name drunder setze!!

von Appenzellerbär - am 24.11.2003 16:46
Sorry das chani so nid akzeptiere. erstens bini nöd eine vo dä agsprochne gruppe und zweitens hani nur mini meinig gschribe und für das isch sones pinboard da. aber was sölls, hauptsach SCH

cheers dodo

von dodo - am 24.11.2003 18:27
Hallo ihr,
ähm... cha echt nid ganz begrieffe wie sich gwüssi lüüt do so chönd beschimpfe... echt. ich meine, dass d'leischtige in frauefeld nid würkli guet gsi sind het me gseh wenn me de match gseh het, über das mues me nüm disskutiere.... das mues me jetzt mal vergesse und wieder füreluege uf d'uusflüüg is bünderland. (mini meinig!!!)
und dass gwüssne fans viellicht mal e sicherig durebrennt isch, isch halt e tatsach. klar. Aber zeiget mir mal fans wo das nid passiert?! ich ha scho au chli müeh demit, wenn me als fan "sini eigenti mannschaft" belediget, aber tja, sölls geh. Isch nid guet, und ich unterstützes au nid, aber ebe, wie gseit, im eifer des spiels, und mit BITZELI!!!! alkoholiifluss cha da ja mal passiere!
aber wo ich echt müeh han, und was ich echt nid schnalle... ähm.... hallo? d'herisauer hend doch drüü gool gschosse, werum darf me da nüme klatsche?!?!?! sie hend gnauso 60 minute mitgspielt und 60 minute gschwitzt. also darf me die leischtig doch scho no mit amne bitzli applaus würdige, nid?!
so, jetzt han ich no öppis. so vo wäge anonymität (oder wie au immer me da schriebt) ähm... wenn me zu dem cha stoh, wo me schriebt, denn cha me au sin name aneschriebe, oder de name so aneschriebe, dass allgemein bekannt isch, wer dehinterstoht...

Also, in dem sinn wünsch ich allersiits e schöni wuche und bis am samstig zu "Murmelifigger-Herisau Teil 1"

Greez,
Marian

von Marian - am 24.11.2003 19:05

Also ja, ich denke nicht das dodo unter "Alkoholeinfluss" gestanden hat.
Ausserdem hat er den SCH nicht beleidigt, sondern einfach seine MEINUNG gesagt. Ist denn das verboten?
Ich bin schon seit vielen Jahren treuer SCH fan und finde auch das dodo ganz recht hat und finde es gut das dodo mal gesagt hat was so ist.
Naja... denkt was ihr wollt (vorallem Marian).
Also bitte... du musst mir nicht klarmachen wollen, das du zufrieden mit der leistung des SCHs in den letzen Spielen warst...

Aber es bringt es ja nicht darum zu streiten...
Das wird schon wieder....

mlg
Fabs

von Fabs - am 24.11.2003 19:34
Hallo Marian

Sorry das ich dieses Pinboard nochmals mit meinen schandhaften Einträgen fülle. Ich möcht mich im Folgenden auch nicht rechtfertigen, möcht nur meine Sicht aufzeigen. Denke, einige haben meinen Eintrag falsch aufgefasst, habe in vielleicht einwenig unklar geschrieben.

1. Wollte ich die Mannschaft in keiner Weise beleidigen! Ich bin seit meiner Kindheit treuer SCH-Fan und ich könnte dies niemals tun. Was ich aber gerne mache, ist meine Sicht als Fan darzulegen. Ich denke es gehört zu einem Eishockeyclub, das da nicht immer alle Fans begeistert sind! Wenn alli immer schön brav sege "guet gmacht SCH" den chömemer ja nöd wiiter! Ich find en Fan dörf au mal chli Kritik schribe.

2. Wen du behauptisch mir segi e Sicherig durebrennt den isch das völlig falsch!! Ich han am Match eis Bier gha, und das verträgi bim beste wille no sehr guet, ohni dasi atrunke bi oder schüscht was!

3. Isch das nunmal s Schicksal vome Ishockeyspieler daser binere Niederlag nöd uf Loorbere umetreit wird. Im Theater klatscht me au nöd, wen eim d Vorfüerig nöd gfalle hät. Drum hani am Samstig au nöd klatsch!

4. Hani da zum Theam anonymität mini Emailadresse age...

So, für mich isch die Sach gfresse, werd i zukunft versueche mich klarer zformuliere. Entschuldige mich bi all dene wo sich dur min itrag agriffe gfühlt händ...Was aber sicher isch: Ich werd au i zukunft sägä, weni was nöd so guet find! Also, blicket mir füre!!!!Auf ein cooles Spiel in der Lenzerheide!

Bis dänn, und "Hopp Herisau"

dodo

von dodo - am 24.11.2003 19:40

Aber Hallo

Guten Abend Herisau,

hier geht ja gewaltig die Post ab....

Webmaster vs. Spieler, Fans vs. Fans, Fans vs. Spieler.... Ich glaube ich blicke hier bald nicht mehr durch.

Ich, Mr. Neunmalklug, melde mich doch auch wieder einmal zu Wort. Dodo hat ganz recht, wenn er sagt, dass ein Fan einmal etwas kritisieren darf... Das darf auch ruhig einmal ein wenig "Unter der Gürtellinie sein". Bsp. Rico Enzler musste in Seewen einiges an Kritik über sich ergehen lassen, seine Antwort, siehe Scorerliste!! Meinen Respekt an Rico. Der SC.H. verfügt über die meisten Fans der 1. Liga Gruppe Ost, und ich finde es wirklich schwachsinnig, sogar beschissen, dass der SC.H. so etwas nötig hat. Im Vorstand haben wir z.B. Menschen die sich gewaltig den A.... aufreissen für eine (ich bin überzeugt) tolle junge Mannschaft, für den besten Verein der Alpen-Nordseite und ebenfalls auch wieder für den Nachwuchs. Die Fans, die Gönner, die Sponsoren und alle anderen Herisauer Hockey-Freunde sollten dies gleich tun! Allerdings finde ich es wie gesagt auch OK. wenn einige (egal aus welchem Bereich) mal ein wenig Frust ablassen. Müssen die Spieler ja auch ab und zu, siehe Söndi/Uzwil, Schiess/ Wetzikon, Derungs/Frauenfeld! Aber es soll in einem gewissen Mass an Anstand bleiben, und von erwachsenen Menschen kann man dies schliesslich auch erwarten.

Also kritisiert, lobt, freuet euch und seit traurig, aber bleibt bitte anständig. Keiner in diesem tollen Verein hat solche Beleidigungen nötig und verdient zugleich.

Gruss, Der Imperator

PS: Nach dieser Rede sollte ich mich als Pfarrer bewerben....

von Cäsar - am 24.11.2003 21:30

Re: Aber Hallo

haaaaaaaalt..... jetzt, so im nachhinein, gsehn ich ih, dass me min iitrag het chöne falsch verstoh! sorry! aber ich han niemert als bsoffe bezeichnet, nur will er eis zwei bierli gha het... da isch me nid bsoffe, und ich ha ja schliessli au alkohol trunke. also, take it easy!
ich gseh au ih, dass sich de dodo chönti aagriffe fühle vo mim iitrag.... es grosses SORRY! und hey, wo ich da gschriebe han, han ich nid im sinn gha, dich aazgrieffe... und au wo ich's namal dureglese han, han ich immerno s'gfühl gha, ich griffi niemert ah. sorry dodo, isch nicht extra passiert! hab nix gegen dich oder deine meinung!
also, i de hoffnig mir sei verziehe, dass min iitrag viellicht nid so perfekt gschriebe gsi isch, freu ich mich uf de match im bünderland.

HOPP HERISAU und gege d'murmelis müest me also scho gwünne!!!

von Marian - am 25.11.2003 20:21
ich find au dass dä dodo recht het. wa herisau sich gleischtet het z'frauefeld isch nöd würkli dä hammer gsi. sie chönd meh, aber denn sölets au nöd son scheiss ufs iisfeld legä. vor allem sinds im dritte drittel wenns frei gstande sind würkli GSTANDE da isch au öppis, i dem sie sich chönntet steigere. sorry, aber so isches halt emol.

von Shibby - am 25.11.2003 20:44

Re: Aber Hallo

Es wirkt!!! Gott, bin ich gut....

Ich sollte wirklich Pfarrer werden!!!

von Cäsar - am 26.11.2003 16:18
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.