Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
16
Erster Beitrag:
vor 12 Jahren, 8 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 12 Jahren, 8 Monaten
Beteiligte Autoren:
Mayor, wurmi, Goofy, Kopfschüttler, Imperator Rex, Swiss_Rincewind, Tuborg, Walti usm Wallis, Captain Sky

Was isch e "Briefkaschte-Gool"?

Startbeitrag von Mayor am 14.11.2005 07:29

Ych ha e Diskussion mit eme Kolleg:

d Froog isch, was e Briefkaschte-Gool isch.

Ych bi fescht devo überzügt, dass es e Gool isch, wo de Ball sich noechere styygig wieder stark sänkt, eso dass är no unter d Latte ins Gool goht (also e art "Lob-Ball").

Mi Kolleg meint aber dass es e Gool isch, wo de Ball via Latteunterkannte ins Gool goht (ka also au e faadegrade Schuss syy wo an d Latteunterkannte goht).

Bitte nur die antworte, wo au minere Meinig sin...;)

Messi Folks!

Antworten:

Ich teile Deine Ansicht und erlaube mir deshalb auch hier zu antworten. Allerdings weiss ich nicht, ob unsere Meinung die richtige ist. Ich habe es als Knirps so gelernt.



von Swiss_Rincewind - am 14.11.2005 07:33
Mayor di Kolleg het kei Ahnig vo Fuessball. Briefkaschte isch Lob, s'Andere isch bekanntlich Wembley



von Tuborg - am 14.11.2005 07:43
Sehe das eher so wie du, allerdings muss meiner Meinung nach der Goali auch in der Nähe sein (es darf also kein Lob sein, bei dem der Goali an der 16er Grenze vorne steht) und er muss versuchen den Ball abzuwehren, so dass zwischen der Latte und dem Goali für den Ball eben noch so viel Platz bleibt, wie für einen (dicken) Brief bei einem Briefkasten.
(ich hoffe du kannst dir vorstellen, was ich meine)

von Captain Sky - am 14.11.2005 07:52
Y has doch gwüsst! Die woohre Fuessballeggspärte sin DO!

Aber schrybet nur wyter; je meh antworte ych grieg desto meh isch är devo z überzüüge...:D



von Mayor - am 14.11.2005 08:14
DU hesch nadyrligg rächt!



von Kopfschüttler - am 14.11.2005 08:36

Senderos oder Soonderoo

Nomol e Froog:

Wie schpricht me dä Name eigentlich richtig uss (im Wälschland und so)?

"Senderos" wie mes schryybt, oder "Soonderoo"?

Nomol danke...

Edit: Bi übrigens eher dr Meinig dass me Senderos sait.



von Mayor - am 14.11.2005 08:36

Re: Senderos oder Soonderoo

Antwort us em Wälschland:

Senderos wiä mäs schribt (mit "e" und nid "o" und em "s" am Schluss).

PS: äs isch jo übrigens au nid ä wälschä Namä.



von Walti usm Wallis - am 14.11.2005 08:45

Re: Senderos oder Soonderoo

Ebe, schyyns isch es Spanisch?!



von Mayor - am 14.11.2005 09:01

Re: Senderos oder Soonderoo

Hän sie uf em TSR au so usgsproche, hihi, Magnin uf Senderos, die sin fascht usgflippt uf em Wälsche. :D



von wurmi - am 14.11.2005 11:52
Zitat

Mi Kolleg meint aber dass es e Gool isch, wo de Ball via Latteunterkannte ins Gool goht (ka also au e faadegrade Schuss syy wo an d Latteunterkannte goht).

Isch di Kolleg Volleyballer? Was du do beschribsch kunnt ame volleyballerische Briefkaschte sehr noch. :D



von wurmi - am 14.11.2005 11:54
Jä gitts deerte au e Latteunterkante? ;) :D



von Goofy - am 14.11.2005 12:06
I glaub nid, dass wirklig e Antwort erwartisch.

(Für dr Fall dass es doch so wär:
Nei, natürlich nid, aber e Block - ämell meischtens.)



von wurmi - am 14.11.2005 13:00
salve

das ist korrekt. ein lob ist ein birefkastengoal. der goali muss in der nähe sein für ein briefkasten goal.
das andere, wenn der goali z.b. am 16er steht, wäre imho ein postfachgoal.



von Imperator Rex - am 14.11.2005 15:24
Nai e Antwort ha ich nid erwartet, mir isch jo klar, dass es bim Volleyball keini Latte gitt (höggschtens bi de Wiibli vo allfällige Giggerige Schwanzträger ;))



von Goofy - am 14.11.2005 19:03
Goofy schrieb:

Zitat

Nai e Antwort ha ich nid erwartet, mir isch jo klar, dass es
bim Volleyball keini Latte gitt (höggschtens bi de Wiibli vo
allfällige Giggerige Schwanzträger ;))


:confused:

Zeichne!



von Kopfschüttler - am 14.11.2005 21:21
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.