Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
22
Erster Beitrag:
vor 11 Jahren, 7 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 11 Jahren, 7 Monaten
Beteiligte Autoren:
Kopfschüttler, RKB, Zuschauer, atzge, Faninho, Goofy, Latteknaller, Mayor, Betty Bossi

EHC fir Kurzentschlosseni

Startbeitrag von Kopfschüttler am 14.03.2006 13:42

Hätti öbber Zyt und Luscht, hütt z'Obe (20.00) EHC gege Davos z'luege? Ych ha ai Karte frey.

Vorussetzig: KAINI Davos-Fans erwünscht :D

Ych lueg spööter nomoll do yne (ha grad no e Sitzig) und mäld mi so gly wie mögligg, öb's Ticket no umme isch.

Antworten:

schad!!!

jetzt habe ich mich melden wollen, aber gelbblau ist ja nicht erwünscht....


:-)



von RKB - am 14.03.2006 13:55
YEP, bi debyy! Ha mi scho uffgreggt, dass die andere widr ohni an mi zdänke ko Tix hole sin...

Ych bi jetzt denn nüm online für de räscht vom Daag, kasch mr aber e sms betr. Träffpunkt schigge. Hoff hesc Di Natel debyy... :D

Sunscht probier ychs spöter emol, falls de mi Nummere nüm hesch!



von Mayor - am 14.03.2006 14:02
And the winner is...! :D

SMS isch unterwägs...



von Kopfschüttler - am 14.03.2006 14:52
Sorry, aber langsam goht's mer halt uff dr Sagg, dass sich ständig Fans vo dr Gaschtmannschaft in "mim" Seggtor tummle. Isch nidd persönligg gmacint, aber nidd EHC-Fans ghöre sicher nidd in Seggtor B, sondern - falls me will sitze - links und/oder rächts vo de Gäschtestehplätz. Laider hett me das bim Tigget-Vorverkauf nidd im Griff. Das gültet au, wenn me uss dr Region kunnt, aber halt "scho immer" Ambridavosbärnfribourg-Fan gsi isch.

Dr EHC hett d'Unterstützig verdient und drumm git's jetzt daasmoll s' Tigget nur no für PRO-EHC-gsinnti Persoone... :-)


HOPP EHC!



von Kopfschüttler - am 14.03.2006 14:58
Ambridavosbärnfribourg-Fan

wart nur bis im finale, dann werde ich dich in deinem sektor auch belästigen kommen :D:D:D

von Faninho - am 14.03.2006 15:17
ich kann dich ja verstehen und bin genau aus diesem grund auch immer brav im gästesektor oder unmittelbar daneben gewesen (wenn ich überhaupt mal in der arena war).....

wenn ich ehrlich bin, spiele ich eishockey lieber selber, als das ich es im stadion schauen gehe. beim fussball hingegen ist es unterdessen gerade umgekehrt....

die daumen drücke ich dem ehc heute abend trotzdem nicht. aber keine angst, dem hcd auch nicht (mehr)....

dir wünsche ich viel spass und erfolg....

:cheers:



von RKB - am 14.03.2006 15:29
Final? Okay, wo kann-ych unterschriibe...? ;-)



von Kopfschüttler - am 14.03.2006 15:31
he, du hesch das falsch verstande. erhet aigentlig mit mir gredet und het dr final hcd-ambri gmaint.....:-)



von RKB - am 14.03.2006 15:33
Messi! :D

Fuessball gspiilt hann-ych bis im C-Juniore-Alter. Schlittschuehfahre kann-ych gar nidd, umso besser aber bim Yyshockey dryyschnuure ;-)

Ergo... ych blib gscheiter bi baidem uff dr Zueschauersyte...



von Kopfschüttler - am 14.03.2006 15:33
Aha... und die spiile denn in Basel?! :D Schliessligg hann-ych nur dört MI Seggtor!



von Kopfschüttler - am 14.03.2006 15:34

oooooooooooooooooooohhhhhhhhh

;)



von Zuschauer - am 15.03.2006 08:42

Re: oooooooooooooooooooohhhhhhhhh

Zuschauer schrieb:

Zitat

;)


verwarnung wegen spam. mail ist raus!








:D
y tryb my eifach z vyyl in "z todmoderierte" fore umme :p



von Latteknaller - am 15.03.2006 08:47

Re: oooooooooooooooooooohhhhhhhhh

RKB und Zuschauer könnten mal miteinander telefonieren. Geht viel schneller.

von Betty Bossi - am 15.03.2006 09:06

Re: oooooooooooooooooooohhhhhhhhh

aber nicht wenn sie jedem von uns anrufen und erzählen was sie einander erzählt haben ;-)

von Faninho - am 15.03.2006 09:32

Re: oooooooooooooooooooohhhhhhhhh

keine angst, jungs.

ich habe zu diesem thema nichts zu sagen....



von RKB - am 15.03.2006 13:27

Re: oooooooooooooooooooohhhhhhhhh




Für die gehaltvollen Einträge isch eh Zuschauer zuständig......



von atzge - am 15.03.2006 13:59

Re: oooooooooooooooooooohhhhhhhhh

was willst du damit sagen .... :confused: ?

sind meine beitrage nicht gehaltvoll ;-)



von RKB - am 15.03.2006 14:18
Isch doch logisch, do jo eh die meischte Davos-Fans vom Mittelland kemme und au Ambri schiens meh Fans usserhalb vo dr Leventina ha dien ;)



von Goofy - am 15.03.2006 18:29

Re: oooooooooooooooooooohhhhhhhhh

er will damit sagen, dass neben mir nur er selber gehaltvolles brünzelt - mal abgesehen von seinen versen...



von Zuschauer - am 15.03.2006 22:00

Re: oooooooooooooooooooohhhhhhhhh



du spiirsch mi scho, glasmoscht



von atzge - am 16.03.2006 09:55

Re: oooooooooooooooooooohhhhhhhhh

hoffentli nöd zu tüüf



von Zuschauer - am 16.03.2006 16:31
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.