Shake it Baby...

Startbeitrag von Kopfschüttler am 16.01.2007 07:09

Ych glaub, ych dauf mi jetzt denn vo Kopfschüttler in Booderüttler um.

Während mi besseri Hälfti friidligg wytergschlummered hett, hänn mir die 3.2 vom neje Basler Naturwegger glängt, um mi kurz z'wegge.

Antworten:

hehe, goot mer genau gliich, wobi Lemieuse au locker uffgwacht isch. Zur Entlaschtig vo der Nitboderüttlerin mues me saage, dass bi Euch uffem Land au chum me e 3.2 spürbar gsii isch, oder? ;)

von Lemieux - am 16.01.2007 07:25
Man stelle sich vor, eine Probebohrung der Nagra würde auch nur ein solches Erdbeben auslösen. Frau Schneider wäre jetzt schon an einer Pressekonferenz und die Mittlere Brücke würde platzen vor demonstrierenden Müttern mit Kinderwagen und farbigen Ballons. :D

Ich bin auch aufgewacht, und hab mich fürchterlich geärgert. Aber was macht man nicht Alles für die Zukunft unserer Nachfahren, auch wenn das Münster dabei einstürzt.



von Mätzli - am 16.01.2007 08:21
da sage ich doch: lieber stürzt das münster ein, als das uns der himmel auf den kopf fällt (oder die demonstrierenden mütter mit den kinderwagen an der schlechte luft ersticken....)

;-) :cool:



ps: ich habe das schütteln nicht mak bemerkt.....

von RKB - am 16.01.2007 08:34
Mir hänn zwüschezytligg miesse feschstelle, dass mir's bi uns dehaime (Dachwohnig im 3. Stogg mit vyylne Sichtbälgge) offebar dütligger mitbikömme als anderi.

Es knirscht und vibriert uff jede Fall no zimligg. Am dütliggschte hett me's erschte Bebe vo dere "Serie" bemerggt, dört isch tatsächligg alles aimool unagnähm hi- und härgschaugled.

Also vyyl mehr als die 4,irgendöbbis vor öbbe zwai Joor muess-es nach mim Gschmagg ächt nidd wärde...



von Kopfschüttler - am 16.01.2007 09:26
Vo mir uss chönne si jetzt uffhöre mit shake. V.a. müessts nit immer während der Nacht sii, denn die Dinger choschte mi immer locker e halbi Stund Schloof...

Zuedäm aane verchraftet unseri Hütte nümme vill vo dene Bebe. Uff jede Fall hett d'Geopower AG mol e nätte Brief vo uns becho, si sölle sich doch bitte mol um die Riss in de Wänd kümmere, wo sich langsam aber sicher ufftüen :hot: :hot: :hot:

von Lemieux - am 16.01.2007 09:32
Vermuetligg schigge si Euch präventiv e Zält! ;-)



von Kopfschüttler - am 16.01.2007 10:04
vermuetlig schängge si euch dr Turm, als neyi Underkunft...

Wird jo vo ihrer Syte här nimme brucht...



von luki77 - am 16.01.2007 10:47
Huch, d Frau Schneider isch jetz au nimme so "amused" (7vor7 vo hitte). Die sell ändlig iiri Aggdedäsche pagge und us em BauDep verschwinde (si kaa sich jo in eme Auewald an e Baum kette losse).



von Fanti - am 16.01.2007 19:27
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.