Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
10
Erster Beitrag:
vor 6 Jahren, 5 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 6 Jahren, 5 Monaten
Beteiligte Autoren:
Mätzli, plopp., maischter proper, RKB, Mahatma, Kopfschüttler, Rotblau, Fanti

Tipp FCB - Luzärn

Startbeitrag von Fanti am 02.12.2011 07:35

Team: Colomba; Steini, Abraham, Dragovic, Park; Cabral, G. Xhaka, Shaqiri, F. Frei; Streller, A. Frei

Uswäggslige: Andrist fir F. Frei, Scotty fir Shaqiri, Zoua fir A. Frei

Resultat: 1:1

Gool: A. Frei; Gygax

Fans: 32'023

Und sunscht: ManU scho in de Kepf, es git e hart erkämpts Unentschiide.

Antworten:

Wills in letschter Zyt so guet "gwirgt"hett, au hütt kai Tipp vo mir! :D

Wär Maischter wärde will, muess Luzärn dehaime schloh...

von Kopfschüttler - am 02.12.2011 08:44
Zitat
Kopfschüttler
Wär Maischter wärde will, muess Luzärn dehaime schloh...

Es wär vo Vordail, isch aber nit zwingend, siehe Vorrundi 2010/11.

von Rotblau - am 02.12.2011 09:04
Zitat
Kopfschüttler
Wills in letschter Zyt so guet "gwirgt"hett, au hütt kai Tipp vo mir! :D (..)

Dein "Tipp" gefällt mir. Hoffentlich noch lange so ... ;)

von Mahatma - am 02.12.2011 09:09
Y galub au, dass dä Match gäge Manure scho in de Kepf ummgegaischteret. (Bi de maischte Fans ybrigens au)

Dorum gits numme ai logischs (und fir dr FCB sältes) Resultat.

0-0 vor 31'623

Bim FCB will sich niemer verletze, und goht nid mit letschter Konsequänz in d'Zwaikämpf, dr Kopf isch voll mit CL Draim.

---gäge die sterggschti Defensive vo dr Liga.

von Mätzli - am 02.12.2011 09:14
Papperlapapp - ManU hin, ManU her - die machen wir alle. 3-0!

von plopp. - am 02.12.2011 10:48
Das denken die Jungs genau auch- Und genau das lief schon 2002 schief, vor dem Celtic Match. Ich überlasse es Dir, in den Annalen zu blättern.

von Mätzli - am 02.12.2011 12:53
Ohne jetzt nachgeschaut zu haben, meine ich, mich daran erinnern zu können...

War ja auch nicht ganz so ernst gemeint, wobei ich natürlich - wie immer - sehr auf einen klaren Sieg unseres FCB hoffe. Ich bin mir um die Schwierigkeit des Spiels und vor allem eben die Schwierigkeit für die Spieler, das ManU-Spiel noch zu verdrängen, sehr wohl bewusst.

Als unverbesserlicher Daueroptimist bleibe ich aber bei meinem 3-0 Tipp. :)

von plopp. - am 02.12.2011 14:10
schliesse mich dich an: klarer sieg für den fcb: 3:1, ohne grössere probleme!

von RKB - am 02.12.2011 19:51
2-0
alles gueti und tschüss haki, mach's guet du brilliante fuessballer

von maischter proper - am 03.12.2011 14:33
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.