Und es isch...

Startbeitrag von Kopfschüttler am 11.12.2017 11:33

...Manchester City!

Find y guet, die fähle no in dr Sammlig! :D

Antworten:

..

von Spitzkick - am 11.12.2017 11:36
:sneg::hot::mad::angry::rolleyes::(

von RKB - am 11.12.2017 12:03
Gfallt mer au. Die hänn mer no nie kaa, mir sinn abselut chancelos und hänn dorum nyt z verliere.

Bedräffend Termin: während dr Fasnacht goot so eppis nit, ych nimm aa d UEFA reschpeggtiert das => jetz eerscht rächt wo jo d Fasnacht Wältunescoerbguetkultur isch - oder so... ;-)

von Fanti - am 11.12.2017 12:27
Die grosse Quiz Frage ist ja, wenn es am Fasnachtdatum nicht geht, dann wäre logischerweise der Spieltag zuvor gültig. Also am am 13. /14.2.

Führt das dazu dass man dann automatisch auch beim ersten Datum im März angesetzt wird? Ist das Usanz? Es geht nämlich ums Ticket bestellen ;)

von Spitzkick - am 11.12.2017 12:56
Yep, ych dängg so isch es.

von Fanti - am 11.12.2017 13:02
für mich die Mannschaft die Ich am wenigsten wünschte, Ein Gegnertäusche mit dem deutschen FCB wäre was. ... die Schweiz holt in diese Saison keine Punte mehr. ;)

von Mahatma - am 11.12.2017 13:40
D Daate gemäss FCB-Websyte: Zyschtig 13. Hornig dehai und Mittwuch 7. Meerz uswärts.

von Fanti - am 11.12.2017 14:17
das isch aber e schaiss. sorry an alli fansächtler.... aber denne sin alli am schifaahre.... (u.a. ich...)

jo, denne hets halt wiider emol e huufe modefäns im schtadion... will wäge mancity äggstra us de ferie zruggkoh?

von RKB - am 11.12.2017 14:38
...wenn unseri liebe Politigger das mache wuurde wo si uns sälbertsmool versproche hänn wäär's kai Brobleem. Bi dr Yyfiehrig vo dr zwaite Fasnachts-Feeriewuche het me nämmlig emool gsait dass die zwait Wuche NOCH dr Fasnacht syyg bin eme friehe Morgestraich-Termin. Und 2018 isch das dr Fall mit em 19. Hornig. Aber draa ghalte het me sich genau ai Mool, und denn het me aifach die zwait Wuche immer VOR d Fasnacht gsetzt, au wenn dr Morgestraich-Termin frieh isch (wie z.B. im 2008, denn isch dr Morgestraich am 11. Hornig gsii, das isch ai Daag noch em friehschtmeeglige Termin).

Fir uns Fasnächtler isch die Reegelig au e Saich, es bedyttet z.B. dass me mit de Larve und Goschdym fir die Junge rund 10 Daag vor dr Fasnacht feertig syy muess fir d Aboob wil vyyli Kinder in dr Wuche vor dr Fasnacht in de Feerie sinn.

von Fanti - am 11.12.2017 15:09
Zitat
RKB
das isch aber e schaiss. sorry an alli fansächtler.... aber denne sin alli am schifaahre....


Tja.. e Lösig wo allne Wünsch entspräche würd, gits in dämm Zytruum kuum aini. Irgendwie scho e Luxusprobleem...

von Kopfschüttler - am 11.12.2017 16:05
Freue mich aufs Spiel im Februar im Joggeli, obwohl der FCB ziemlich chancenlos sein wird. Aber es geht auch ums lernen für das junge Team. Und im März freue ich mich auf Manchester, Wohnung und Flug gebucht! :spos: [www.airbnb.de]

von Spitzkick - am 13.12.2017 07:11
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.