Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
50
Erster Beitrag:
vor 16 Jahren, 8 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 16 Jahren, 8 Monaten
Beteiligte Autoren:
atzge, Zuschauer, Stavia, Tschum, Glunggi, maischter proper, fünfliber, interessierter, Don Daniel, Spirit of St. Jakob, ... und 3 weitere

sforza schock

Startbeitrag von Glunggi am 19.12.2001 13:47

i bi gschockt - lueget e mol in's forum vo de ravens - die schwätze ganz komischi sache wägem sforza - hoffentlich isch es wirklich nur e grücht.

Antworten:

Sag uns doch, was da rumgeboten wird. Ich würde gerne hier bleiben.

von Tschum - am 19.12.2001 13:50
es git e grücht wo seit ,dass dr sforza evtl. kunnt. Gemäss em sacha anschienend e zueverlässigi quelle.

von Glunggi - am 19.12.2001 13:56
Exactly-me 2!

Hescfh s jo allem Aschiinn noch scho gläse,denn kasch s jo do zem beschte gäh!De waisch doch genau das d Mehrhait wo do postet umsverregge nimmi ins andere Forum will!

von atzge - am 19.12.2001 13:56
Wenn Er denne iiberhaupt kunnt,bliibt Er eh nidd lang!Dä hett jo jedes Joor e neye Verain!

von atzge - am 19.12.2001 13:59
Hoppla. Muss das sein? Als linker Verteidiger?

von Tschum - am 19.12.2001 14:00
bi uf dr leitig gstande vermuetlig han i eifach no anders um e chopf. ;-)
:cheers:

von Glunggi - am 19.12.2001 14:01
Vor lauter Schock habe ich es vergessen: Merci für die Nachricht. Ich hoffe, es bleibt beim Gerücht.

von Tschum - am 19.12.2001 14:04
Die mien jo Stütz ha. Hmmmm, aber wenn's im FCB hilft, wieso nid?

von Wiehnachtsmaa - am 19.12.2001 14:04

könig schock

der FCZ hat angeblich starkes interesse an miroslav...

von maischter proper - am 19.12.2001 14:09

Re: könig schock

Nichts da Schock: Das ist dem Miro doch zu gönnen!

von Tschum - am 19.12.2001 14:14

Re: könig schock

Aber am FC Ziiri nidd! :D

von atzge - am 19.12.2001 14:15
Ich fänd das glaub gar nid schlächt... im Sforza würdis uf jedä fall NUR hälfä.
eus vilicht jo au ...eusem Portemonnaie vilicht ä bits weniger !!! allez gigi allez

s'einzig wo ich Bedänke hätti: Sforza & Muri!!! cha das klappä???

von fünfliber - am 19.12.2001 14:24
Nein.

von Tschum - am 19.12.2001 14:30
Wieso nid. In dr nati sinn dr Sforza und dr muri die beschte Kumpels.
Nur isch dr sforza nid mi typ und sicher kai inneverteidiger, höchstens Libero!

von Mätzli - am 19.12.2001 14:45

Re: könig schock

kein wunder bei einem pascolo der zwischen den pfosten steht.

von Zuschauer - am 19.12.2001 14:46
Also, du sagst's ja selbst: In der Verteidigung passen sie nicht zusammen. Und auch nicht der eine in der Verteidigung und der andere im Mittelfeld. Beides sind Leithammel, die gerne den anderen sagen, was sie zu tun haben. Arme Mitspieler: Die kämen schön in den Clinch.

Von mir aus kann Sforza kommen - auf die Ersatzbank, falls Muri mal ausfällt.

von Tschum - am 19.12.2001 14:51
chumm höret doch uff!! da isch wieder eins vo däne grücht wo ganz bestimmt ned iträffe wärde!!! es goht jo ufwärts mitem gaggo, er isch geschter in dr 87. minute bi bayern igwächslet worde :D...

also kei grund zur sorge, de hockt lieber näbem franzl uf dr tribüne und kassiert sini milliönli ab, als dass er in d'schwyyz zrugg chunnt ;)

von interessierter - am 19.12.2001 14:52
das dänk ich ebbä au...Beidi wänn dä "chli" Verein füehrä !!! ich mein in Münchä cha dr Ciri dä Aspruch niä erhebä !!!
Bi eus halt scho ehner...
aber ebbä drgegä wär ich nid!! mä chönts jo probierä!

von fünfliber - am 19.12.2001 14:54

Re: könig schock

Hassisch Du dr Miro so fescht, dass em das gönsch? :D :D :D

von Stavia - am 19.12.2001 14:56
arrogant!

ciri ist einer der beständigsten und besten fussballer, die die schweiz je hatte!!!

menschliche defizite werden ihn begleiten, wie uns der schlechte fanruf in der schweiz...

er wäre auf alle fälle eine bereicherung für uns, egal wo immer er spielen würde, PASTA

ich hätte da keine bedenken, wir haben andere sorgen!

von maischter proper - am 19.12.2001 14:57
ach chom, de ciri isch doch so en süesse, do macht d'gigi ihres portemonnaie scho noch chli meh als nötig uf... :D

von Zuschauer - am 19.12.2001 14:57
S Lädergsichtli machts Portemonnaie nur bi Jungs uff wo die glich dunggli Pigmäntierig hänn wie Sie.........:D


Nai Gigeli,nidd Ärnscht nä,s sett e Scherzli sii ;-)

von atzge - am 19.12.2001 15:00
So isches. S'einzige Problem wird scho das mit em Leithammel sy.

von Stavia - am 19.12.2001 15:00
denn schenked am ciri es solarium oder nehmed de gigi ihres weg

von Zuschauer - am 19.12.2001 15:04
Alte,di hett kai Zytt fyr ins Solarium,die hett d Reehre unter dr Hutt! ;-)

von atzge - am 19.12.2001 15:06
denn nehmed ihre de stecker weg... oder meinsch die röhre isch solarbetriebe?

von Zuschauer - am 19.12.2001 15:10
Denn gseht si bald uss wi dr Joggeli-Rase

von Stavia - am 19.12.2001 15:11
Wieso? Hett de Bryan Adams au uf ihre musiziert? :-)

von Zuschauer - am 19.12.2001 15:12
Die wird all Monet frisch uffzooge.

Dr René C. schänggt Ihre jetzt abber e Syschdeem wo per Funggstiirig lauft uff Wiehnachte.

von atzge - am 19.12.2001 15:12
alltägliche egoprobleme! muri kann das packen, ciri kenne ich weniger

von maischter proper - am 19.12.2001 15:14
und so nebetbii söll das syschtem sie wohl no animiere zum geld brünzle, he?

von Zuschauer - am 19.12.2001 15:14
Nei aber dä bechunt au zwenig Sunne. Het öbbe d Wiederstandsfähigkeit vom Jackson sim Gsicht :D

von Stavia - am 19.12.2001 15:14
Remember (boa eh ich ka änglisch) Ado / Orjan

Ich sag nid prinzipiell s'funktioniert nid ich gib dass nur im Fall, dass er evtl. viliecht sich überlegt öber er evtl vielicht sött s'Agebot vom FCB aaluege, zum bedänke.

von Stavia - am 19.12.2001 15:17
Das wär glaub des guten zuviel,die kunnt jo jetzt scho nimmi noche mit ussgäh!Usserdäm kenne mir nidd mehr als aimol Maischter wärde pro Saison:D

von atzge - am 19.12.2001 15:19
doch: nati b-meischter mit de erschte und 1.liga-meischter mit de zweite mannschaft :D

von Zuschauer - am 19.12.2001 15:20
Schätzeli,die Zytte sin verbi z Basel,kasch d Tabälle widder umkehre!

Die Nummer eins,die Nummer eins,die Nummer eins der Schweiz sind wir,die Nummer eins der Schweiz sind wihir,die Nummer eins der Schweiz sind wir!!!!!!

Any questions.....?

:D

von atzge - am 19.12.2001 15:24
Jo. Welle Stellewert het de Schwizer Fuessball international? :-)

von Zuschauer - am 19.12.2001 15:26

Pro Sforza

Sforza ist für mich ein Fussballer, der eigentlich zu gut ist, um in der Schweiz zu spielen, darum bin ich klar für eine mögliche Verpflichtung. Auch sollte das mit Muri klappen, denn Profis ihres Formates sollten sich schon arrangieren können.
Das grösste Problem sehe ich darin, dass gewisse andere Spieler ¨überflüssig" würden, so zBs ein Huggel oder ein Luppo (wobei der ja auch rechts spielen könnte).

Die Verpflichtung Sforza hätte sicher Signalwirkung, die hat ja bis jetzt ein wenig gefehlt. Diese Signalwirkung würde auch anderen Spielern zeigen, was die Ziele des FCBs in Zukunft sind und mögliche Wechsel evtl. erleichtern...

Ich habe den Text im Ravens-Forum übrigens noch nicht gelesen, hoffe aber, dass er fundierter ist, als zBs das Amoah zu GC Gerücht.

von Captain Sky - am 19.12.2001 15:27
Das sottsch doch Du wüsse,schliesslig händ Ihr en verträtte in de letschte baar Joor!

von atzge - am 19.12.2001 15:28
ok, s'niveau isch gstige... ich hoff de trend haltet a! und du weisch jo, ich hoffe au, dass de fcb international erfolgrich spielt/wird spiele

von Zuschauer - am 19.12.2001 15:32

Re: Pro Sforza

Nei das isch är ebbä nid ... dr Sacha het nur gseit.."aus zuverlässlicher Quelle"
was au immer das heissä mag??!!!

von fünfliber - am 19.12.2001 15:33

Re: Pro Sforza

Er betont aber ganz fescht es isch nur ä Grücht. Aber was willsch? S'git jo sunscht nüd zum diskutiere.

In der Not frisst der Teufel Fliegen

von Stavia - am 19.12.2001 15:37

Re: Pro Sforza

do hesch du scho rächt mit signalwirkig aber ned de sforza!!!!! denn hätt mer würklig gschiider de wicky gholt!!! und i glaub au, wenn de gaggo würd in d'schwyz zrugg cho, denn nur zu gc...

aber i glaub ned, dass sin grind sone rückschritt im doch no guete fuessballeralter würdi zueloh...

von interessierter - am 19.12.2001 15:39

Re: Pro Sforza

Wenn er in d'Schwiz zrugg chunt, dängg i wird er uff jede Fall zu Basel cho. Bayern wird sich eh nomol verschterge und denn schpielt er nid ämol me die letschte 2 Minute. Vo däm här gseh, wörs au für ihn ok.

von Stavia - am 19.12.2001 15:42

Re: Pro Sforza

Also miner Mainig noch isch die Variante die besser,wenn Sie de Bayern s Bänggli leerkaufe,als wenn Sie's bim FC Luzärn wurde mache!Wenn's den grad no e Schwizer isch isch s jo so wie guet gloffe.
Dr Maischter hett scho rächt,vom fuessballerische isch dr Sforza sicher e begnadete Kinschtler fyr Schwizer Verhältniss,bi Bayern hänn scho anderi versait(au ohni Vorgschicht als Stinggstiefel).In Kaiserslautern hett Är mir sauguet gfalle gha,deerte hett Är sich au wohlgfühlt!Dr Muri und dr Ciri wärde sich verstoh,wenn's denne zumene "zämmeschaffe" kunnt,glaub i.

von atzge - am 19.12.2001 15:53

Re: Pro Sforza

Hoffe mer's.
Aber uff jede Fall lieber Luxusproblem asas LUtscher Problem

von Stavia - am 19.12.2001 15:56

Re: Pro Sforza

Exactly my friend! (hey ich ka jo neykaledonisch!!!!!)

:cheers:

von atzge - am 19.12.2001 15:58

Re: Pro Sforza

Wieso GC? Basel ist jetzt die erste Adresse in der Schweiz, nicht mehr GC. Früher konnten nur die Hoppers gute Saläre bezahlen, jetzt können's die Basler anscheinend auch und dazu haben wir noch ein Stadion (mit den dazugehörenden Fans und Zuschauerzahlen), wie's der Herr Sforza schon aus der Bundesliga kennt!
Auch wenn es nur ein Gerücht ist, ich bin für Sforza! Der Mann ist zwar leicht arrogant, aber einfach Weltklasse. Arrogante haben wir eh schon genug, da kommt's auf einen mehr oder weniger nicht an...



Scheene Obe, your Spirit of St. Jakob

von Spirit of St. Jakob - am 19.12.2001 16:36
dr sforza und dr muri isch e superkombination, beidi könne libero spiele, beidi s'defensive mittelfäld übernäh und ein vo däne zwei bruchts in dr mitti, zum's spiel an sich z'risse...

dr anderi übernimmt d'verteidiger rolle. bimene usfall hämmer uf jede fall für d'mitti gnueg alternative, und fyr all unseri junge isches ideal e so erfahrene spieler z'ha, do könne si profitiere.


ok e gleins gerangel um d'leaderposition im team kas geh, muess es aber nit unbedingt. schliesslich chunt dr ciri in d'heimat vo de yakins (und zue uns).

von Don Daniel - am 20.12.2001 12:35
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.