Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
17
Erster Beitrag:
vor 15 Jahren, 10 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 15 Jahren, 10 Monaten
Beteiligte Autoren:
atzge, Faninho, Zuschauer, Kevin, Goofy, Kopfschüttler, Mätzli

Tote Hose!?

Startbeitrag von Kevin am 14.02.2002 14:15

Nochdämm do inne in de letschte halbe Stund toti Hose isch, muess ich halt schnäll eine bringe:

Vor dem Scheidungsrichter streitet sich ein Ehepaar um das Sorgerecht der Kinder.
Sie argumentiert, dass sie besser für die Erziehung sei, mehr Zeit habe etc. Nachdem sie gesprochen hat, ist die Reihe am Mann:
Er überlegt lange, dann sagt er: "Wenn ich eine Münze in einen Automaten werfe und es kommt eine Cola heraus, wem gehört dann die Flasche? Dem Automaten, oder mir..."?

Gruss, Kevin

Antworten:

Das hätt i mi Schaidigsrichter au sette frooge! :spos:



von atzge - am 14.02.2002 15:07
aber du hesch der jo scho en neue büchs cola agschafft ;-)

*kopfeinziehundweg* :cheers:



von Faninho - am 14.02.2002 15:14
Luusbueb!:D



von atzge - am 14.02.2002 15:30
:joke: ...aber muesch zuegäh, isch e fiine Konter gsi... ;-)

von Kopfschüttler - am 14.02.2002 15:42
mmmmhhh. E fyyne, aber rääse. :cheers:



von Mätzli - am 14.02.2002 15:43
Eieieiei, jetz gib ich do e Witz zue mim beschte und die zwei göhn sich an Krage... ;-)

von Kevin - am 14.02.2002 15:46
sorry, aber wa heisst "rääse"?



von Faninho - am 14.02.2002 16:00
är wird wohl gsalze meine. Vome räse Käs, dä isch jo gsalze.



von Goofy - am 14.02.2002 20:19
aha :D danke goofy för die kulinarisch witerbeldig!!



von Faninho - am 15.02.2002 08:09
*indhoseseichvorlache*

:spos: :cheers: :spos:



von Zuschauer - am 15.02.2002 08:57
Entwarnig Jungz und vor allem Göööörls(sehsch wurmi,me lernt!),i bi jo wohl dä wo mit die greeschti Gosche hett und zündet,ergo isch es nidd mehr als abrocht das me sich au uff mi ischiesst und i das gfelligscht z ertrage ha.Im Fall vom Faninho isch s eh kai Probleem,Är verfiegt iber e (miner Asicht noch)gsunde Humor und i schetz en.Schliesslig und ändlig hett Är au scho dr aint oder ander Mogge miesse iber sich ergoh loh.I begriess es und bi fyr e funny "Zündkultur"!


In däm Sinn :cheers: Faninho,mach witter so,i ha e braite Rugge! ;-)



von atzge - am 15.02.2002 09:00
faninho, das isch nöd nur cola sondern cuba libre!

;-)



von Zuschauer - am 15.02.2002 09:05
:cheers: ich han eigentli scho dänkt dases du magsch verträge, wo aber do de mätzli cho esch met "rääse" ond ich ned gwösst ha was da esch (me weiss jo nie) hani e betz zwieflet, aber guet gschlofe trozdem ;-)
:spos:



von Faninho - am 15.02.2002 09:15
Merci für d'Blueme
*völligrotanlaufimgesichtfürkompliment*
Y ka dr gärn no d'Pämpers noocheschigge ;-)

Kevin

von Kevin - am 15.02.2002 09:24
Allererste Sahne! :spos: Zmitzt ins Gsicht! ;-)



von atzge - am 15.02.2002 11:03
scho z'spot, au de reschtbisi isch scho dusse!



von Zuschauer - am 15.02.2002 11:10
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.