Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
37
Erster Beitrag:
vor 16 Jahren
Letzter Beitrag:
vor 16 Jahren
Beteiligte Autoren:
sermeter, Faninho, grufty, Rincewind, Latteknaller, Tschum, Rotblau, Basler-Gaischt, maischter proper, Zuschauer, ... und 8 weitere

Wie alt sind ihr do inne eigentlig so???

Startbeitrag von Basler-Gaischt am 30.05.2002 19:35

Das ha ich mi scho paar mol gfrogt! Also, wie alt sind ihr? Ich bi (erscht) 14 jöööhrli alt! :-) Aber ich bi stolz uff mini 14 jöööhrli! :D

Ich dangge euch im Voruus!


-Basler Gaischt-

Antworten:

Das froogt me e 'Dame' nit... ;), aber chönnsch mr au 'Mame' saage :D:D



von grufty - am 30.05.2002 19:49
Du hältst wohl nicht viel von Gleichberechtigung.

von Rotblau - am 30.05.2002 19:59
Oh, doch, sehr viel! Drum leiste ich auch Feuerwehrdienst, und in jüngeren Jahren hätte ich mir durchaus Militärdienst vorstellen können (aber nicht der Pseudodienst, den es damals gab; wenn schon, dann 'ran an die Knarre!, oder so wie heute 'rein in den Kampfjet/Helikopter/Panzer ;)). Aber gewisse 'eingedrichterte' Sachen dauern halt länger zum ablegen, so schätze ich es durchaus, wenn mir die Türe nicht vor der Nase zugeknallt, sondern aufgehalten wird, oder wenn einem in die Jacke geholfen wird.... ;). Ich glaube nicht, dass es jemals eine vollständige Gleichberechtigung geben wird!



von grufty - am 30.05.2002 20:23
also ych halt sehr vyyl vo glychberächtigung.
dorum, basler-gaischt: das frogt me e herr nid.. aber chasch mr au "pappe" sage :D



von Latteknaller - am 30.05.2002 20:30
de hets aber e huufä mamas und papas hiä drin :D



von sermeter - am 30.05.2002 20:33
au mir chasch du pappe sage,nur soviel i bi gebore wo
me in amerika die grosse auto mit dene grosse heckflosse baut het und der elvis so langsam beriehmt worde isch ......................
aber losst die nit wägem alter jetzt vertriebe.......

von HIGHLANDER - am 31.05.2002 02:36
aus bärner chönnt i säge: summer 68 :D



von sermeter - am 31.05.2002 03:25
Y bi (ganz) wenigi Jöhrli nochdäm dr King gschtorbe isch uff d Wält koh...

von Rincewind - am 31.05.2002 05:19
dr armstrong het dr erschti schritt uff em mond gmacht, ych uff ärde...

von maischter proper - am 31.05.2002 06:01
dä arm cheib vo basler-geischt muäs jetzt de siner eutärä ga fragä, wenn dass aui di ereigniss si gsi :D :rp: :D



von sermeter - am 31.05.2002 06:19
isch doch gute, so steigeret är sy allgemeinwüsse. cha nie schade.
ych gib em aber none tipp uf my alter: "Double FCB". jetz sött är's wüsse :D



von Latteknaller - am 31.05.2002 06:26
Ich bi so alt wie s'Frauestimmrächt in dr Eidgenosseschaft! Nur so apropos Glichberächtigung :-)



von El Lelek - am 31.05.2002 06:33
Ein kleiner Schritt für Armstrong, ein grosser für dich?

von Tschum - am 31.05.2002 06:40
Ich bin zwar nicht ganz so alt wie die Queen, aber mein Jahrgang hat trotzdem etwas mit ihr zu tun.

Lass dich's nicht verdriessen, lieber Basler-Geist, es sind auch ein paar junge dabei. Und auch die alten Kläuse wie ich heissen dich herzlich willkommen.

von Tschum - am 31.05.2002 06:44
wenn ich so die kinderfotos anschaue waren die ersten schritte genauso unkontrolliert wie nach einem poeten-treff... :D :cheers:

von maischter proper - am 31.05.2002 07:30
wenn is richtig im kopf ha bini 10 tag nachem meister proper uf d'wält koh...

:D :D :D

irgendwie no heiss, das entwicklet sich jo diräggt zumene quiz!



von Don Daniel - am 31.05.2002 07:32

@basler-gaischt

Demit de usnahmswis nid rächne oder nochfroge muesch, i wird im Septämber 22

von Jessy - am 31.05.2002 08:03
ich bin zur welt gekommen als der fcb letztmals den cup gewann!!!

neeeein, nicht am 12.05.2002 :rolleyes:



von Faninho - am 31.05.2002 08:06
Als nicht letzmals, sondern vorletztmals.

von Rotblau - am 31.05.2002 08:43
25



von Mutter Theresa - am 31.05.2002 08:59
also vo dir hätti aigentlig scho es bitzli meh tegscht erwartet als '25' ;)



von grufty - am 31.05.2002 09:21
e du bisch ä tüpflischiiser :D



von sermeter - am 31.05.2002 09:27
i auso o :p weisch hätsch di zau ja echlei chönne umschriibä. tschiperfild minus zubi oder eso :D



von sermeter - am 31.05.2002 09:29
hehe, aber en töpflischisser wo rächt het!!

usnahmswis :rolleyes: gäu rotblau ;-) :cheers:



von Faninho - am 31.05.2002 09:30
ich han am hundertjöhrige jubiläum vom fcsg als zweijöhrige mis erschte bierli trunke (schüga natürlich). im johr vo minnere geburt het de fcsg bereits sit 73 johr uf de zweiti meischtertitel und sit 8 johr uf de zweiti cupsieg gwartet. und zum's ganz eifach mache: ich wird das johr so alt wie die falschi muetter theresa!



von Zuschauer - am 31.05.2002 10:34

Re:

:spos: :D:D



von grufty - am 31.05.2002 10:49
d'Quersumme vom mim alter kasch genau an einer Hand abzele. Es git zwei Möglichkeite füer die Zahl, die einti trifft die alter und die anderi stoht für mins :D.

von lugru - am 31.05.2002 16:03
wahrschindli esch er am rächne!!

hallo basler gaischt, mäld di weder mol :cheers:



von Faninho - am 31.05.2002 16:46
ich kumm mir grad so glei vor! und so unwüssend!:-( nei nei, ich loss mi denn scho nid vo do verdriebe (händ ihrs so gmeint?) numme will ich erscht 14 bi! :-) Aber ich bi glaub dr jüngschti do inne! Irgendwie bi ich dodruff no stolz! :D he he:-) ich ha mega freud dass ich mit euch allne do inne über themä vom fcb diskutiere kha! Und das erscht no immene friedliche ton! Danke!

(Ich bi dr jüngschti...! Aber ich wird do inne wie alli andere behandlet, und nid so, zumbischpiel, als wär ich so ne kleine stingger! Dangge!)


-Basler Gaischt-

PS: Danke für die Informatione wo ihr mir alli gä händ, aber ich weiss das scho alles! :D Und kei angscht, bi dene rächnige und so bi ich scho drus kho! miend denn nid meine! ;-)



von Basler-Gaischt - am 31.05.2002 19:25
Ych wird sehr bald 37 (und wird ab denn für e gwisses Zytli wiider miesse schaurig überleege, wenn ych spontan dernoch gfroggt wird).

von Kopfschüttler - am 31.05.2002 19:37
Ich wurde in dem Jahr geboren als der FCB zum drittletzten Mal Meister wurde.;-)



von optimus - am 31.05.2002 21:18
Um mi Aagob no z'pezisiere: Jetzt kah-n y sage, dass y 23 Joor alt bi.

von Rincewind - am 31.05.2002 23:05
gut so, du hast uns verstanden, es war nicht um dich zu vertreiben, im gegenteil, war doc intressant!!

es ist hier eben einiges so ziemlich anders als auf andern foren, schön dass es dir gefällt!!
poeten sind :spos:

:cheers:



von Faninho - am 01.06.2002 06:27
isch guet lohsch dich nöd vertriibe. me muess sich scho früeh um d'nochwuchsförderig bemüeh! ;-)



von Zuschauer - am 01.06.2002 08:04
hmm minere meinig noch gyts do 5 möglchkeite.. aber lömmer das..



von Latteknaller - am 02.06.2002 09:49
Y bi au uff meh als zwäi Mögligkäite koh...

von Rincewind - am 02.06.2002 09:50
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.