Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
53
Erster Beitrag:
vor 15 Jahren, 10 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 15 Jahren, 10 Monaten
Beteiligte Autoren:
Faninho, Swiss_Rincewind, Fünfliber, atzge, RKB, Latteknaller, Rotblau, pluky, Betty Bossi, Tschum, ... und 10 weitere

Deine Spieler beim FCB

Startbeitrag von Basler-Gaischt am 10.10.2002 08:35

Wer sind für dich die grössten Spieler allerzeiten des FC Basel?

Bei mir Zuffi, Massimo, Smajic, Huber.

Die 50 interessantesten Antworten:

Ich zähle nur Leute auf, die ich selbst spielen gesehen habe

- Erni Maissen, mein Jugendvorbild als Stürmer
- Massimo, kein weiterer Kommentar nötig
- Ado Smajic, soviel Genie gepaart mit unbändigem Siegeswillen
- Marco Walker, nur er hat den Ball über die Haupttribüne jagen können
- Andy Meyer, für seine wunderschönen Kerzen :D



von Tuborg - am 10.10.2002 09:13
Ich nenn au nur diä wo ich sälber gseh ha....

-Ado Smajic (eifach genial gsi....)
-Orjan Berg (Schad hei mir ihn nid länger chönä bewunderä :-( )
-dr Massimo natürlich


und dr (Oliver?) Bauer.... --> für sini unwiderstehlichä (mir isch jedesmol s'Härz ind Hosä gheit) Querpäss!!! jo nid gegä fürä spielä ;-)

von Fünfliber - am 10.10.2002 09:29
- karli
- massimo
- smajic
- nyarko
- berg
- oli
- muri
- zubi
- varela
- gimenez
- ergic
+ immer die aktuelle mannschaft, mit wenigen ausnahmen.



von Faninho - am 10.10.2002 09:53
Wenn ich nur die nehme, die ich gesehen habe (und alle grossen vorher auslasse):

Michaud
Benthaus
Sundermann
Karli
Siegentaler
Tanner
Murat
Tchouga

von Tschum - am 10.10.2002 10:01
Näbe viele andere scho erwähnte find y de Alex Nyarko (Gott, weiss nym mol wie me dä schriebt *pein*) unvergässlig. Leider het my ihn viel z kurz bewundere deffe!



von Tolkien - am 10.10.2002 10:18
Also, es sin scho einige gnennt worde, wo au in minere Lischte uftauche:

Nyarko (e herrlige Schpieler !!!! Träum !)
Berg (wo wäge "Unvereinbarkeit" mit em Smaijc het müesse go !?!)
Cecca
Tabakovic (will ruhigi und bescheideni Schpieler mag ich aifach ! s.u.)

und us dr hütige Mannschaft ganz speziell d'Herre
Tum
Barberis
Ergic
(ich has e bitz mit de Ersatzschpieler :-) !)

Und wär bi mir wäge sinne Exzess uf em Platz und sine hüfige Provokatione laider kai Platz het, isch dr
Smaijc (obwohl är unbestritte e hervorragende Schpieler und Kämpfer gis isch)


RKB



von RKB - am 10.10.2002 10:34
-Zubi
-Kouma
-Tholot
Meistens Gool :spos:



von optimus - am 10.10.2002 10:38
- sacha rytchkov
- örjan berg
- cecca

aktuell:

- geile siech!
- atouba
- ivan
- scotty

von plopp. - am 10.10.2002 11:31
Wenn die gröschte und nid unbedingt die beschte Schpiiler gfrogt sin, denn isch das do mini Ranglischte...

Massimo

denn gaaaaaaaaanz lang nüt me....

l
a
n
g

Alex Nyarko
André Sitek
Beni Huggel

Ich ha natürlich nur Lüt dinne, wo ich no gseh ha schpiile. Sunscht dörft me glaub dr Karli und Konsorte nid eifach vergässe!

von It`s in the game - am 10.10.2002 11:32
"Wenn die gröschte und nid unbedingt die beschte Schpiiler gfrogt sin,"

miesst d'ranglyschte eigendlig vo zubi+kouma aagfiehrt wärde :D



von Latteknaller - am 10.10.2002 11:39
Dasch no schwierig! Ych ha no Spiil mit em Karli Odermatt gseh und sythär sinn doch scho zwai/drey ko und wiider gange...!

Ganz spontan kömme mir folgendi Nääme in Sinn:

Karli Odermatt (do hesch als Bueb aifach scho "Ehrfurcht" ka, wenn numme dr Namme ghört hesch... :-))
Arthur von Wartburg...
Massimo Ceccaroni
Oli Kreuzer
Örjan Berg
Erni Maissen
Dario Zuffi
Markus "Mac" Tanner
und
und
und

und dr Scott Chipperfield isch uffem beschte Wäg derzue! :D



von Kopfschüttler - am 10.10.2002 11:51
Die gleiche Umfrage läuft ja schon auf dem Fusifo ... Trotzdem meine Favoriten:

-Karli inkl. aller Spieler aus der Aera Benthaus



von Betty Bossi - am 10.10.2002 12:06
Das Jahrhundert-Team des FCB seh ich so:

Zubi
Cecca Muri Oli Kreuzer
Smajic
Ergic Odermatt Scotty
Hakan
Hitzfeld Gimenez


Ersatzbank: Demarmels, Mundschin, Tanner, Rossi, Ballmer. Lauscher

von Spitzkick - am 10.10.2002 12:51
das wär jo ä interessants Team.... wär würdi do d'Leader Position ihnäh??

PS: mir fehlt eifach no dr Nyarko und dr Orjan... sünscht bi ich mit dir iverstandä :cheers:

von Fünfliber - am 10.10.2002 12:56
ohni bestimmti reihefolg und numme lüt, wo-n-i sälber gsee ha spiile:

ehemooligi:
- admir smajic
- sascha rytchkov (uiuiui, die zwei emotionalschte grad zerscht)
- alex nyarko
- samir tabakovic
- marco walker
- stephan huber
- dario zuffi
- olli kreuzer

aktuell:
- murat yakin
- timothée atouba
- benni huggel
- ivan ergic
- scott chipperfield
- pascal zuberbühler (sorry, dass di zerscht vergässe ha)

und über all däm, konkurränzlos und unagfochte: dr MASSIMO

von pluky - am 10.10.2002 13:04
Frei nach pluky:
"In keiner bestimmten Reihenfolge und nur Spieler, die ich selbst spielen sah:"

- Massimo Ceccaroni


- Scott Chipperfield
- Alex Nyarko
- Örjan Berg
- Didier Tholot
- Murart Yakin
- Pascal Zuberbühler (beim FCB spielten eigentlich auch Huber und König recht gut, aber nicht auf dem selben Niveau oder über die gleiche Länge wie 'Zubi')
- Ivan Ergic

Ausserdem:
- Admir Smajic
- Sacha Rytchkov
- Edmond N'Tiamoah (keine Ahnung weshalb weshalb ich ihn mag, aber gerade deswegen)

Nicht zu vergessen, der kultige Andy Meyer :D



von Swiss_Rincewind - am 10.10.2002 13:59
hehe geil!!

der edmond n'tiamoah :D

der lächelt immer so nett, habe ihm einmal auf der schütze gerufen und er hat mit einem mega :-) gewunken, wirklich ein flotter kerl....

... wohl aber leider ein ewiges "talent" :-(

von Faninho - am 10.10.2002 14:28
17 Spieler erwähnt. Aber dieses Team würde ich "das Team der Jahre 1965 bis 2002" nennen.
Ein Jahrhundert dem des FCB ohne Josef Hügi (Hügi II) ist wie ein Jahrhundert-Weltteam ohne Pele. Beide waren einige Jahre zur selben Zeit aktiv, beide habe ich leider nicht mehr live gesehen.



von Rotblau - am 10.10.2002 17:07

Re: Blick zurück ...

Josef, Seppe Hügi, war ein absoluter Vollstrecker. Er spielte eher gemächlich, hatte aber einen "Hammer-Schuss". Er hatte den absoluten Torriecher. Wenn Seppe loslegte, dann zitterten die Tornetze... Sein Kontrahent, Geni Meier von YB, war auch echt gut .... Diese Kicker waren damals hoch aktuell. Die Tor-Kanonen. Die Zeitungen dichteten Seppe und Geni an, dass sie sich nicht verstehen. Dabei waren es die besten Kumpels. Wie übrigens Karli Odermatt und Köbi Kuhn auch.

Sein grösstes Spiel hatte er (Seppe) wohl in der National-Mannschaft. 1960 schoss er die Franzosen ab. 5 Tore ! Im Joggeli ... Was da in der Presse abging, das war der absolute Hammer.

Er bekam sogar Angebote aus Spanien. Nach dem Spiel der CH-Nati in Spanien (2:2). Hügi war auch dort erfolgreich. Aber Seppe wollte nicht ins Ausland.

Auch Karli O. hat noch mit dem "Seppe" gespielt ... Ganz am Anfang seiner Karriere. Das war noch auf dem Landhof.

Hans Hügi, der Bruder von Josef, war ein solider Fussballer. Aber in der Verteidigung konnte er natürlich nicht glänzen wie der Seppe.

Ein grosser Spieler fehlt in dieser Liste. Es war Hans Weber. Leider hat er uns zu früh verlassen. Er lebte für den Sport. Aber irgendwie musste er uns verlassen. Er starb an Krebs. Ein wunderbarer Mensch wurde in jungen Jahren "verabschiedet". Hans Weber spielte auch in der Nati.

Und von Bruno MIchaud mag ich nicht schreiben. Ich habe mit ihm viele "Jass-Turniere" im Rheinfelder-Hof gewonnen und verloren.

Und über Geschichten im "Ceresio" schreibe ich evtl. mal, sofern es irgendwer interessiert :-?



von Betty Bossi - am 10.10.2002 17:44
Denn kunnst irgendwenn dr Walker und so, zhinderst dr Berg und am Schluss natürlig dr Abedi, ich kenn kai klainere Spieler wo in dr erste gspielt hett. Mir undere Kollegin isch damals sogar passiert, dass mir gmaint hän dr Abedi sigi e C-Junior. Bzw. was mache die Ballbuebe bi däm C-Junior, ouu hoppla, dasch jo dr Abedi dennkurz :o :D



von Goofy - am 10.10.2002 19:19

Re: Blick zurück ...

Und wie interessiert uns das. Leg los, bitte!

von Tschum - am 10.10.2002 19:43

Ka s draie und wände wie-n-y will,i griegg kai gschiedi Seleggzion zämme,wo em empfinde wurd grächt wärde!Nach wellne Kriterie is au versuech,fyr mi hett's e mänge gaile siech gha im rotblaue Dress,sodass i e ellelangi Lischte broduziert ha!Wenni no lenger noochedängg,denn kömme mir no viel mehr Näme in Sinn!

Kunz
Küng*
Shorunmu*
Grüter*
Huber*
König*
Zauberbühler*

Hitzfeld
Sundermann
Michaud
Rahmen*
Siegenthaler*
Mundschin*
Mummenthaler*
Stohler*
Maradan*
Fischli*
Hasler*
Demarmels*
Ramseier*
Geisser*
Schär*
von Wartburg*(e perseenlig Vorbild,er hett uns Congeli-Juniore e Vortrag iber Professionalismus abghalte,beidruggend!)
Tanner*
Botteron*
Maissen*
Marti*
Lauscher*
Küttel*
Schönenberger*
Andermatt*
Sutter*
Irizik*
Ladner*
Schällibaum*
Zbinden*
Meier*
Karli*
Seppe
Cecca*
Knup*
Nadig*
Herr*
Gigon*
Hertig*
Grossenbacher*
Füri*
Zuffi*
Frick*
Kondé*
Tabakovic*
Walker*
Jeitziner*
Chassot*
Rey*
Giallanza*



Strack*
Dittus*
Nyarko*
Heidenreich*
Kreuzer*
Foda*
Hartmann*
Baumann*
Henry*
Sitek*
Kruse*
Rytchkov*
Olsen*
Berg*
Smajic*
Wassmer*
Gaudino*
Veiga*
Abedi*
Kok*
Subiat*
Tchouga*

Muri*
Zwyssig*
Quennoz*
Cravero*
Barberis*
Duruz*
Haas*
Knez*
Atouba*
Milicevic
Azianowou*
Savic*
Degen*
Chipperfield*
Ergic*
Cantaluppi*
Esposito*
Huggel*
Varela*
Hakan*
Tum*
Rossi*
Jimmy*

Alli wo mim ne Stärnli kennzaichnet sin,hanni derfe live erlääbe.

Ebeso gail sin die Jungs gsi (oder immer no)

Sundermann
Benthaus*
Mathez*
Gross*

Nidd z'vergässe

Theler
Epting
Jäggi
Oeri

Dr greeschti Schtar aber isch in Basel die unstärblig gaili Muttenzerkurve,sytt eh und je!



von atzge - am 11.10.2002 05:19
Liebe Atzge,

do goht aigentlig drum, dini Lieblingsspieler oder jeni, wo Di am maischte beidruckt hän, uffzführe und nid alli, an die Du di noh erinnere kasch ! ;-)

Aber ich muess sage, Du hesch noh zwai Näme druff uf dinere Lischte, wo och, noch no^moligem Nochedänke, bi mir au muess drufnä.

Nämlig dr

Veiga (e phänomenale Schpieler und mir unverständlig, wieso sie dä hän lo goh. Wie bim Berg !)
Olsen

Bis an dr Tanki !

RKB



von RKB - am 11.10.2002 05:46
Kann jemand meinem Gedächtnis helfen. Hat Henry mal ein Ernstkampf mit dem FCB bestritten?



von Swiss_Rincewind - am 11.10.2002 06:09
thierry henry hat einige ernstkämpfe für den fcb bestritten, war aber sehr oft verletzt.... sein abschied hatte er auf der schützenmatte!!



von Faninho - am 11.10.2002 06:23
Danke.
Ich konnte mich nur noch daran erinnern, dass er sehr lang/oft verletzt war und dass ich ihn in einem Freundschaftsspiel sah.



von Swiss_Rincewind - am 11.10.2002 06:25


Jo,ebbe,sehsch mi Dilemma?!

Die hänn mi alli irgendwenn beidruggt,sunnscht wüsst i d Näme gar nimmi!



von atzge - am 11.10.2002 06:39
:-) argemiro veiga war eine super nummer 6, was der gelaufen ist :spos:

war damals auch einer meiner lieblinge, trotzdem habe ich ihn nicht aufgelistet...... ist der jetzt irgendwo in frankreich oder zurück in...? (woher kam er? :D)



von Faninho - am 11.10.2002 06:57



Sion.Genau wie Abedi und Ouattara.(den ich nicht aufgelistet habe....) ;-)



von atzge - am 11.10.2002 07:02
:confused: :confused: :confused:

meinet dir nid dr Fabrice Henry?????

von Fünfliber - am 11.10.2002 07:06
Nein, nein. Wir meinen THIERRY Henry. Er schoss uns damals in den Halbfinal der CL. Hast Du das etwa vergessen? :D ;)



Du hast schon recht. Ich habe das 'Thierry' in Faninhos Antwort überlesen.



von Swiss_Rincewind - am 11.10.2002 07:10
ach ja genau :-) und wi tum und gregory, danke sion :D

wo er jetzt schuttet weisst du demfall auch nicht!?



von Faninho - am 11.10.2002 07:13
Isch ä geilä Siech gsi...

het aber leider au viel "Buff" gha wiä das Bildli zeigt ;-)

[www.basiliensis.com]

von Fünfliber - am 11.10.2002 07:13
:joke:

tatsächlich ein kleiner unterschied, aber nur beim namen, thierri, fabrice :D schutte tüent si aber eppe glich erfolgrich :rolleyes:



von Faninho - am 11.10.2002 07:15
das ging ins auge :D

da hat gross wohl vorletztes wochenende fabrice angetroffen und nicht wie gesagt, sein blaues auge beim fussball mit freunden geholt ;-)



von Faninho - am 11.10.2002 07:17
Aber erscht ein vo Ihnä hets gschafft für Basel z'Schuttä !!!

dr Thierry wei mir jo gar nid.... :joke:

von Fünfliber - am 11.10.2002 07:22
da söll be arsenal versuure :D het nüt bessers verdient ;-)



von Faninho - am 11.10.2002 07:33
Tja, i bi jo nonig eso lang aagfrässe, lueg Mätsch jo erscht sit em 2000.... aber I wöt doch au es paar Näme do in d'Rundi wärfe vo Lüt, wo mi beidruggt hän in dere churze Zyt

N'Tiamoah (wär brucht en Amoah (?, dä vo StG), mir hän dr N'Tiamoah....)
Tholot
Koumantarakis
König
Kreuzer
Crevoisier
Zubi
Barberis
Ergic
Chipperfield
Quennoz

ohni Aaspruch uf Vollständigkait. Aigentlig chönnti us em ainte oder andere Grund die ganzi Mannschaft uuffiere ;):D, i cha mi do em Atzge numme aaschliesse



von grufty - am 11.10.2002 07:51
Grufty:
"N'Tiamoah (wär brucht en Amoah (?, dä vo StG), mir hän dr N'Tiamoah....)"
Spielst Du auf das Transparent an, das an einem Spiel gegen St.Gallen auf der Schützenmatte zu sehen war? Das Transparent, dessen untere Hälft hochgezogen wurde als Amoah für die grün-weissen ein Tor erzielte und man so den Schriftzug "Shit happens" lesen konnte?




Sollte jemand ein (oder mehrere) Person(en) auf dem Bild erkennen, psssssst. :)



von Swiss_Rincewind - am 11.10.2002 08:06
Er hat vom FCB meines Wissens zu St.Etienne in Frankreich gewechselt. Aber ob er noch immer dort ist oder ev. bereits wieder zurück in seiner Heimat (meines Wissens Argentinien) weiss ich nicht.

Das wäre also bereits der dritte Gaucho. Zusammen mit Jukio und Jimmy wäre das ne ziemlich tolle Achse !

RKB



von RKB - am 11.10.2002 08:49

Re: Deine Spieler beim FCB - eine usser konkurränz

ein möcht y no speziell erwähne.
är isch nur ganz kurz und nid wirklich erfolgryych bim FCB gsy.
aber är het mr extrem guet pässlet, ha gfunde irgendwie isch das ein vo uns:

dr Axel Kruse !

y hätt en gärn no länger bim FCB gseh.



von Latteknaller - am 11.10.2002 09:03


Ych ha gmaint dr Veiga sig e Brasilianer gsi(oder immer no)?!



von atzge - am 11.10.2002 10:55
hany au gmeint, d.h. y bi eigendlig zimli sicher...



von Latteknaller - am 11.10.2002 11:29
atzge schrieb:

Zitat


Shorunmu*
----------------------------------------------


wenn mi rächt mag bsinne, het dä glaub numme ei ärnschtkampf mit dr erschte mannschaft bestritte, nämmlig s 6:2 in antalya im uic '96. in dr erschte minute het är scho s erscht mol miesse hinter sich länge... bisch du tatsächlig vor ort gsee?

von pluky - am 11.10.2002 11:39


Im Joggeli hett er au mol draderfe,froog mi aber nimmi gege wän das gsi isch.



von atzge - am 11.10.2002 11:43
aha, st. etienne habe ich gesucht, danke!

der scheint wohl verschollen.......
habe die ganze zeit studiert, ist er argentinier.. nein.... und als atzge brasil sagte kams mir in den sinn, landsmann vom kleinen abedi obwohl und argemiro veiga vom typ eher als argentinier erschien...eine tolle nummer 6!!!

von Faninho - am 11.10.2002 11:55

Nicht AS St. Etienne, sondern Le havre

Argemiro Veiga verliess den FCB nicht Richtung Zentralmassiv, sondern Richtung Bretagne und heuerte beim AC Le Havre an.



von Rotblau - am 11.10.2002 12:17

Re: Nicht AS St. Etienne, sondern Le havre

danke.

wenn du schon drann bist, kannst du mir bitte noch auf den beitrag, der unterdessen auf der nächsten seite ist "nutze mir doch d'spiel pause" "@rotblau + @ all" beantworten. bitte!



von Faninho - am 11.10.2002 12:27
Dir händ au rächt, glaub ich unterdesse. Denn ich ha versucht e Recherche uf em Google z'mache. Und uf denne wenige Pages, wo s'agäh het isch immer vom Brasilianer Argemiro Veiga d'Red gsi, wo jetzt wieder au wieder in Brasilie schpielt.

Aber ob das "unsere" Veiga isch, das han ich nit könne eruiere !

RKB



von RKB - am 11.10.2002 12:49
gute arbeit RKB :-) danke!!
sieht eigentlich eindeutig nach "unserem" argemiro aus.....



von Faninho - am 11.10.2002 13:30
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.