Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Red Blue Devils Poeten Forum
Beiträge im Thema:
5
Erster Beitrag:
vor 15 Jahren, 7 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 15 Jahren, 7 Monaten
Beteiligte Autoren:
wurmi, Rotblau, atzge, Latteknaller

ich vermisse....

Startbeitrag von wurmi am 24.10.2002 14:50

auch mal jemanden und zwar ganz arg. wo ist denn unser lieber beasilea? falls er mitliest, fühle er sich wurmig gedrückt und soll doch mal wieder in meinem dunstkreis auftauchen; es war doch so schön in valencia...

so und jetzt gang i bim mätzli go ihneschneie. jo, ich griess ihn vo euch allne, ganz härzlig und abschmatze tue i ihn au und mini jubelverletzig vom 2:2 wird i ihm au zeige und und und... arme mätzli :rolleyes:

Antworten:



...isch dr beasilea nidd am züügle?Mir hett er uff dr Fahrt noch Valencia uff all Fäll mol sowas verzellt.Allerdings muess i au gestoh,das i dr genaui Zyttpunggt nimmi presänt ha.



von atzge - am 24.10.2002 15:51
jubelverletzig????

muess y my öppe scho wyder schuldig an dym zuestand fühle???



von Latteknaller - am 24.10.2002 16:01
Är züglet per 1.12.2002. Är isch krank gsy (Grippe) und noni ganz xund.



von Rotblau - am 24.10.2002 17:41
merci für d infos. gueti besserig an derä stellt.
das mit dr jubelverletzig isch jo jetzt klärt; i schaff das au ohni latteknallerschi hilf ganz guet :-)

von wurmi - am 25.10.2002 11:17
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.