Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
FCS-Forum
Beiträge im Thema:
4
Erster Beitrag:
vor 10 Jahren, 10 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 10 Jahren, 10 Monaten
Beteiligte Autoren:
Jürg Randegger, Gölä, TheReturnOfTheOldJasspäpscht, Jassorganisator

Letzte Kabine

Startbeitrag von Jassorganisator am 14.01.2007 15:26

Salü zämä

Ich bi mehrfach mit'em Problem konfrontiärt wordä, dass d'Jassteilnähmer Angst hend, i dr letschtä Kabinä miässä z'jassä. Hebed käi Angscht. Z'Jassklima isch dert hinnä tiptop. Wenn'er neecheri Infos brüüched, äs git da äs paar prominänti Opfer, wo ych beschtens chenned Üskunft gäh wiä byspilswys dr R.G.

Gruäss und bis am neechschtä Samschtig
Jassorganisator

PS: Bis jetz hend sich 43 Päärli agmäldet (im letschtä Jahr 44). Falls es nu Lyt hätti, wo ai nu gärn wurted mitmachä, mäldet ych.

Antworten:

Jaja liäbä organisator oder muäss ich dich eher asprächä mit "ich trüä nit mitzmachä drum bini organisator"!!!

äs wird äbä gmunkled, dass der R.G. wo dü asprichsch übers ganzä jahr durä ä gottlos guätä trainer gha heig und äs somit üsgschlossä sig, dass är mit dem niveau immernu i dr kabinä miäss jassä.

Aber ich bi sicher, dass äs ai dass jahr widr äs paar git, wo wärdet kabinä fillä. gälled liäbi ehemaligi 2 spieler...

ah ja...nu epis...gäll schelli...dü hesch scho epis anders los. Nit, dass miär d chritz vo diär nit chennted brüchä. Aber ich ga ja ai nit go seiltänzerä. Da flieg ich ai ufd schnurä:)

Gruäss

von TheReturnOfTheOldJasspäpscht - am 15.01.2007 20:40
hello liebe jasser und jasserinnen

der jassabend naht und man hört bereits wieder den name R.G.!!!

ich bin noch ein wenig unsicher warum dieser name immer fällt, so hat diese/r gewisse herr oder frau in den letzten 2 jahre hervorragende leistugngen gezeigt wie ein 7. rang letztes jahr und ein noch besserer rang im 2005 und zwar den 4.!!!

gewissä jasser sollten sich mal sputen um mit ihm oder ihr gleich zu ziehen..... und nicht nur immer grosse sprüche im forum klopfen...

gruss gölä

ps: würde gerne mal diese oder diesen R.G kennenleren.... muss ja ein jassgenie sein!!!

von Gölä - am 18.01.2007 13:23
Grüezi mitänand

Zu diesem R.G. kann ich folgendes sagen. In Jasskreisen ist er kein Unbekannter. Er hat auch ein Buch verfasst mit dem Titel: " Erfolglos jassen in der Schiedsrichterkabine"

In dem Sinne wünsche ich allen Guet Jass.

Jürg

von Jürg Randegger - am 19.01.2007 08:01
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.