Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Bahndamm St.Jakob Park Basel
Beiträge im Thema:
4
Erster Beitrag:
vor 16 Jahren, 4 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 16 Jahren, 4 Monaten
Beteiligte Autoren:
Mille, Mikka

@ bebbeli & mille

Startbeitrag von Mikka am 10.04.2002 15:01

danke für euri mails jungs :-)
wiä wänn mir witer vor go drmits nid ei riese ghetto git in sache "wär macht was" und vorallem "wär macht wenn was" *smile*.

ich würd sage mir blibe do für alli witere emol d asprechspersone...so gohts denn au dementsprechend an diä andere und d'lüt vo uns witer. oder was meinet dir drzue? (...es goht doch nüt über e gueti organisation...).

und süscht hei mir jo no euses neue forum (thanks to bebbeli) wo alles witere cha abrocht wärde.

me hört (oder liest) sich...

mikka

Antworten:

Re: @ bebbeli & mille

jo mir miesste mol zämme sitze zumene Bier usw und mol luege was genau gmacht wird und was vo wäm

von Mille - am 10.04.2002 15:33

Re: @ bebbeli & mille

richtig...
in welem sektor bisch du eigentlich dehei?

von Mikka - am 10.04.2002 15:55

Re: @ bebbeli & mille

hehe wenn des PW scho hättisch chönntisch nocheluege ;)
C6 mir sin die wo 90 minute stöhn und im mom 3 Flagge bi uns obe hän ;)

von Mille - am 10.04.2002 22:38
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.