Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Black Bears Forum
Beiträge im Thema:
21
Erster Beitrag:
vor 14 Jahren, 10 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 14 Jahren, 10 Monaten
Beteiligte Autoren:
Rigobert, Raul (c), Basler Dante, hugo chàvez, Syrus, Fussball, Showman, Wil, ...., Bamba, ... und 3 weitere

Scheiss Blick

Startbeitrag von Rigobert am 16.04.2003 08:13

man es stresst langsam mit dem scheiss blick!! wens en matchbricht über wil mached lönds voll über wil abä, a das hani mi langsam gwöhnt aber ez schribeds scho negativi sache über wil imnä matchricht vomne ganz andere spiel! die wönd eifach simage vom fc wil schlecht mache! die sieche söt mer ufhängä echt!! do no de link: [www.blick.ch]

hey cruso wie gohts? nöd zwild gell!!!

Antworten:

Rigobert, Du hesch rächt - es isch wirklich e (verdammti) Schweinerei was sich dr Blick do immer leischtet. Eso duurendi Hieb unter d'Gürtellinie wiist uff jede Fall nit ufe seriösi Brichterschtattig hi. Do dermit klassiert sich der Blick mit siine "Reporter" = Schriiberling grad sälber. I cha leider hüt zobe nit nach Züri cho - I wünsch allne e gfreute Matsch und schöni Oschtere / Hopp Wil

von Basler Dante - am 16.04.2003 08:31
Dä Blick sött mä echt verklage. gott du...... was het etz wil mit schaffhusä z'tue. und sowieso, jede weiss, dass cup e anderi "welt" isch wiä meischerschaft. für dä fc wil isch d'saison eh gloffä und sie müend sich sozägä scho uf di nögscht konzentriere, will di jetzig isch nümä würkli z'rette, do isch es sicher nöd verwunderlich, dass wil momentan nöd so en starchä gegner isch.

diä sölläd doch eifach mol uf sich luege und nöd en süsch scho agschlagänä verein no meh "abäbutze".

S C H E I S S B L I C K

Hopp Wil - jetzt erscht recht!!!

von Bamba - am 16.04.2003 08:33
Hoi Bamba, Du hesch rächt, dass me sött öppis underneh. I dänk mer, dass dr Vorschtand (hett natürlig jetzt au anders ztue), reschpektiv dr Rächtsberoter, emoll sötti e Beschwerde, o.ä. an d Schportredaktion mache. Es gitt sicher au im Schport so öppis wie Ruefschädigung! Hopp Wil

von Basler Dante - am 16.04.2003 08:43
Mit einer Klage werden wir wohl kaum Erfolg haben.
Solche Artikel sind absolut zum Schreien und die Fachkompetenz ist gleich Null! Über solche unqualifizierte Äusserungen müsste man eigentlich nur lachen können, wenn nicht Tausende diesen Schrott glauben würden. Der Verein müsste tatsächlich die Möglichkeiten prüfen, die sie haben. Ich würde keinen Blickreporter ins Stadion lassen, ausser er bezahlt den ordentlichen Eintrittspreis!
Was da vom Blick geboten wird ist tatsächlich unglaublich. Wie gross waren denn die Komentare über all die Mannschaften, welche gegen SH ausgeschieden sind?
Gruss Raul (c)

von Raul (c) - am 16.04.2003 09:36
ich weiss es isch immer wieder sglich aber mi regts jedesmol mega uf!! wenigstens de köbi kuhn macht wil no kompliment! gescht vor em spiel het de salzgeber gseit schaffhuse isch eifach so e team wo im cup immer erfolg het und den het de köbi gseit es git no anderi teams wie z.b. wil wo au immer für grossi cupüberaschige gsorgt het! da isch gad en ufsteller gsi!

von Rigobert - am 16.04.2003 09:50
Ich sag’s ja... Der Fachmann weiss bescheid und beim Blick findest Du Diesen Fachmann nicht. Oberflächlich und schnell recherchiert = BLICK
Da gibt es Tausende Beispiele aus Politik, Sport und Wirtschaft. Der Blick muss unter enormem Druck stehen, wenn sie keine Fachleute mehr anstellen können. Ein ganz tolles Beispiel war doch schon, als sie die Schreibfehler des Präsidenten eines SCRJ Fanklubs ins lächerliche gezogen haben. Das interessiert doch niemanden und ehrverletzend war es auch noch. Der Blick sollte wieder etwas näher rücken zum seriösen Journalismus... Im Moment sind sie Meilenweit davon entfernt.
Gruss Raul (c)

von Raul (c) - am 16.04.2003 10:41
hey sali rigobert.mir gohts guet,dir??
musch du nid schaffe???????????
jo ich tu scho nid zwild!!!
wa machsch so??? gruess h

von cruso - am 16.04.2003 11:40
hey cruso nei i ha frei! du chasch dir sicher denke was ich mach gell!

von Rigobert - am 16.04.2003 11:50
Machen wir am Match vom 26.4.03 gegen den FCZ in der Berholz-Arena einfach ein Transparent wo drauf steht :


S C H E I S S B L I C K - GO HOME !!!

Dann merken es die selbsternannten Superreporter (u.a. Blick-Bazi-Böni), dass sie in Wil nicht mehr erwünscht sind.

Ich lese dieses Scheissblatt schon lange nicht mehr - und mir geht es gut dabei.

von Xenon - am 16.04.2003 18:15
*lach*.... man... c'est la vie....

von .... - am 17.04.2003 06:34
nei mach kei's Transparent. Es isch scho öpis in vorbereitig gägä Basel...

von Supporter - am 17.04.2003 10:38
Das klingt gut und wird von SAT 1 übertragen... Toll, wenn da was läuft! Weiter so!
Gruss Raul (c)

von Raul (c) - am 17.04.2003 10:55
fährst du eigentlich auch mit dem fc oder was?
eisern wil fc

von hugo chàvez - am 17.04.2003 11:00
Ich bin nicht gerade in Wil wohnhaft, darum ist dies schon gar nicht möglich. Bin jeweils per Bahn und Auto unterwegs. Ein Fan halt, wie so viele und erst noch für die richtige Mannschaft und das sei über 10 Jahren. Ich bin nicht so aktiv wie Ihr, finde es aber richtig und wichtig, dass Ihr Die Mannschaft so lautstark unterstützt.
Hopp Wil!
Gruss Raul (c)

von Raul (c) - am 17.04.2003 11:13
will mich selber ja nicht gerade zu den aktiven zählen...eher zu den geniessern...
hoffe aber das die fanbewegung in wil, mal wieder zuwachs bekommt...

trotzdem, allen die immer an die spiele fahren mit fahnen und was weiss ich, hier mal ein grosses dankeschön! ohne euch gehts nicht!! dem vorstand ein mittelfinger, was habt ihr je für uns gemacht? wir können nicht mal eine gottverdammte fahne etc. an unseren zaun hängen!!!!!!!!!! aber ihr werdets schon noch sehen....sieg oder spielabbruch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aber auf jetzt!
Wil Fc--i was made to love you!

von hugo chàvez - am 17.04.2003 11:54
da findi voll guet wen do öpis im gang isch gege de blick!

von Rigobert - am 17.04.2003 12:45
Sat.1 arbeitet mit dem Blick zusammen, wenn mich nicht alles täuscht, also werden sie es, wenn es möglich ist auch nicht im TV bringen!

Und ob eine aktion gegen den Blick sinnvoll ist, ist auch fraglich.

Noch was, der Böni hat schon lange keinen Spielbericht über den FC Wil geschrieben! Seine waren auch nicht gut, aber sicher besser als die letzten!

von Syrus - am 17.04.2003 14:34
Ob es sinnvoll ist hier rumzufluchen ist auch fraglich.

von Wil - am 19.04.2003 09:40
dä blick isch scheisse meh sött mer über dä shit gar nöd sägä, lohnt sich eh nöd

von Fussball - am 19.04.2003 11:11
Blick sucks. so ein revolverblatt das man liest wenn man auf der toilette hockt.

von Showman - am 22.04.2003 14:04
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.