Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Black Bears Forum
Beiträge im Thema:
18
Erster Beitrag:
vor 15 Jahren, 1 Monat
Letzter Beitrag:
vor 15 Jahren, 1 Monat
Beteiligte Autoren:
Experte, Showman, Dudle, Black Bear, Raul (c), flusco, siki, Fussball, Supporter, Abdelsatar, hausgeist

YB - Wil

Startbeitrag von Experte am 07.05.2003 05:27

wer goht alles? leider isch da spiel wieder unter dä wuchä. vo üs black bears gönd bis jetzt erscht drü.

Antworten:

vielleicht

von Showman - am 07.05.2003 09:28
Neiiiiii. nur 2 lüt. ich chan au nöd go.

von Black Bear - am 07.05.2003 15:10
dudle, hugo und i sind aber drü lüt oder?

von Experte - am 07.05.2003 15:20
Gosch denn du au mit em Zug? Ich chan nöd frei neh, susch wäred mir 4. Naja, denn sind mer halt um so meh, wenn mir uf Genf gönd.

von Black Bear - am 07.05.2003 15:23
Wer goht den alles nach Genf ??? Ich wird däbi si !!! Gömmer mit äm Funcar ???

von Supporter - am 07.05.2003 16:02
Ich bin morgen sehr wahrscheinlich dabei (von uns kommt aber anscheinend auch nur ein Auto), dafür gegen Genf nicht verdammte Scheisse!

von Abdelsatar - am 07.05.2003 17:44
i weiss no nöd öbi in genf däbi bin, isch ä mega geils stadion bin schomol dunä gsi, es lohnt sich, aber i chan eu sägä, lönd jo kei rauch ab, denn diä händ im ganzä stadion gnueg kamaras und gsend alles, vorallem im gestesäktor häts äs paar, mer gseht gar nöd

von Fussball - am 07.05.2003 18:13
Jo huere Siech. Muen ich d'Pauke überhaupt mitnäh morn? :musik: Mir sind ja so wenig. Aber was, dä Hugo und ich sind ja scho z'Genf gege Carouge z'zweite gsi und händ Stimmig gmacht, mit dä Pauke ... *g*!

von Dudle - am 07.05.2003 19:11

viel spass am 17.05.2003

ich wünsche dir viel spass im lespenmöösi!!!!! :joke: :joke: :joke
:



von hausgeist - am 07.05.2003 20:42
nimm sie mit dudle!!!

eine dudle ohne pauke, ist wie, als wenn es regnen würde aber gar keine wolken da sind.

ausserdem staune ich immer wieder wenn die pauke so kampfvoll in die höhe streckt.

von Showman - am 08.05.2003 05:46
chunsch du hüt obig au? verschloh mi aber nöd wäg äm protest, won i abglehnt ha.

von Experte - am 08.05.2003 05:55
He Giele was isch los? Gits ja gar nid dass dir nume 3 Lüt zämebringet für nach Bärn!
I weiss s'liet nid grad uf em Wäg u es isch Dunnschtig, aber glich d'Mannschaft bruucht doch euri Ungerstützig!

Auf ein faires Game!

Hopp YB

von flusco - am 08.05.2003 07:24
i denk 10 wereds scho werdä und denn no ca. 20 alibifan.

von Experte - am 08.05.2003 07:51
der alex winter wird schon nen car voll zusammen bringen.

S'experte, warum sollte ich dich verhauen? habe in meinem ganzen leben noch keine differenzen gehabt. ausser mit einem fahrexperten bei der prüfung aber das war auch ein st. galler.

wie gohsch du uf bern?

i hoff da mit em protest überlegst dir nochmal, weil es war völliges neuland, war nicht lange dabei und habs wirklich zu spät gesehen. kann nix dafür, hätte das sicher nicht gemacht.

heute abend werde ich auf alle fälle versuchen früher vom geschäft weg zu kommen. isch ja klar. YB scheint einfach nicht für mich bestimmt zu sein, es sind immer die spiele gegen bern in bern die ich nicht schauen kann/könnte.

dudle, nimm die pauke mit!!!!!

von Showman - am 08.05.2003 07:56
@showman

Natürlich nim ich sie mit! Bin jetzt grad au no gschwind go äs paar Schwenkfähnli hole, dämit mer doch no ä bitz Material händ!

Würd mi wahnsinnig erstune, wenn dä Winter an CAR zämeberchti! Uf Neueburg z.B. häts grad mal für äs 15er Büssli glanget. Das isch am ne Samschtig gsi ... Aber äs läpperet sich dänn amigs scho no irgendwie zäme ..

Ich zehl uf dich Showman! Dänn dörf ich wieder mit guetem Gwüsse d'Pauke so provokativ i d'Höchi strecke ... *g*!

Bis hüt Abig

von Dudle - am 08.05.2003 10:48
Mein Tipp 3:0 :))

von siki - am 08.05.2003 12:50
Mein Tipp 2:3!
Gruss Raul (c)

von Raul (c) - am 08.05.2003 13:10
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.