Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Black Bears Forum
Beiträge im Thema:
7
Erster Beitrag:
vor 14 Jahren, 8 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 14 Jahren, 8 Monaten
Beteiligte Autoren:
Fanatic, Thias, FC WIL, Fleischer, Abdelsatar, Showman

Protestaktion/Transparent

Startbeitrag von Fanatic am 05.09.2003 12:50

Hallo zusammen

Ich finde es ober leichtsinnig was ihr euch am Aarau Match erlaubt habt.
Was sollte diese Protestaktion???
Wieso das Transparent. Danke Andermatt... für was danke? was hat er uns gebracht??? Mit ihm wären wir abgestiegen!!!
Ich habe nichts gegen Andermatt er ist eine tolle Persönlichkeit, aber wenn es im Fussball nicht läauft, dann muss man handeln, denn Andermatt war nicht der richtige Mann für Wil.

P.S solche Aktionen können meinerseits zuhause durchgeführt werden aber nicht im Bergholz!!!

Ich bin ein treuer FC WIL Fan aber sehr entäuscht von den Blackbears!!!


Jetzt gehts aber aufwärts...HOPP WIL!!!

Antworten:

Waren nicht die Blackbears und wenn's dir nicht passt, musst du nicht hinschauen.

Gruss Abdelsatar



von Abdelsatar - am 05.09.2003 13:06
Protestaktionen wird es immer geben, und das ist auch gut so. Ist ja nichts schlimmes passiert. Oder haben wir jetzt die Russen-Mafia am Hals?

von Fleischer - am 05.09.2003 13:37
wenn du wüsstest fleischer, deine organe sind schon ausgeschrieben im internet! :ironie:

von Showman - am 05.09.2003 13:57
Ja ihr habt die Mafia am Hals. Der doktor Drago hats mir persönlich gesagt...

Nein echt, was wollt ihr damit erreichen???
Finde ich ne scheiss Einstellung.
Scheiss Demos!!!

P:S Drago ist unterwegs ins Bergholz

HOPP WIL

von Fanatic - am 05.09.2003 14:43
man isch jo huere schlimm, so öpis dörf au mol si und isch au recht so

von FC WIL - am 05.09.2003 16:31
Michi, gib mal rueh, mit dine nichts ussagende komentär. "Das ghört eifacht dezue" Überleg gschider mal wieso es dezue ghört! Ussert dass die Aktion es paar lüt verärgert het, hets nüd bracht. Dank em Alex hets sicher au ned gschadet. Die aktion isch jetzt dure. ich hans beschisse gfunde, aber schluss endli müend ihr selber wüsse, was ihr mached. Aber bitte, dänked mal chli witer als nummezu euchere nase spitze us. was hend ihr gege d ukrainer? klar es isch immer heikel, öbis is usland z verchaufe. all biertrinke werdet wüsse, was mit feldschlössi pasiert isch, wo mer s is usland verchauft het. aber schluss endli sind mer immer no vo de ukrainer abhängig. ohni dene ihres gäld, wäred mer nüd meh. hetted au ken poltavets, a dem mer i mine auge no grossi freud ha werdet, sobal er sich chli igspillt het. es isch ärgerlich,dass de fc wil immer wider so problem het. aber was wend ihr degäge mache? es plakat isch de falschi wäg. ich han mi fast gschämd vor de aarauer. d gägner fans gsehnd das au und werdet eus das wider under d nase ribe. was isch schädlicher als dass mer s gfühl verlei, dass mer ned zu sim verein staht? naja.. eigendli hani gar nüd dezue schribe welle... mis ziel uf die neu saison isch ganz klar dr sektor B!!!

PS:

Ih sötted eu mal überlege, wieso selbst d aarauer wo zahle mässig dütlich i minderzahl gsie sind, lüter sind als ihr.



von Thias - am 07.09.2003 21:40
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.