Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Black Bears Forum
Beiträge im Thema:
28
Erster Beitrag:
vor 13 Jahren, 11 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 13 Jahren, 11 Monaten
Beteiligte Autoren:
wily, FCW_BVB, Sir-Andy, Syrus, FC WIL, cotton, FC Wil Fan vom Bodensee, Abdelsatar, Supporter, Dudle, ZONK ...

FC Sion 3:0 FC Wil

Startbeitrag von FCW_BVB am 29.08.2004 16:05

Hallo Leute

Leider hat unser geliebter FC Wil wieder verloren. 0-3 gegen Sion. Keine Ahnung was ich davon halten soll. Eines ist klar, so spielen wir nicht vorne mit...
Naja, nächste Woche gegen Yverdon, den Leader, kann die Mannschaft zeigen was sie drauf hat.

Antworten:

erst 7 pünkt platz 10.yverdon het scho 15 was ist los fcwil.so scheisse die letzte zeit zum k...

hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop wil

von wily - am 29.08.2004 17:14
unglaublich so chas nöd witergoh, aber ihr werdet eu alli frögä wiso so höch verlore und wiä isch wohl gspielt worde, cha eu do ä eifachi erklärig abgeh, lueged mol diä ufstellig ah seit glaubs alles

für mi händ zwei type eifach nüt z'sueche i dere ahfangsufstellig, wenn mer am obig vorher im usgang isch denn chas jo nöd guet goh!!!!!

s'einzig positive a dä ganze sach isch, dä pires isch wieder langsam am zruck cho! zum glück süss wörs jo no schlimmer usecho

nimmt mi echt wunder wa diä zeiged geg yverdon da wird jo ä richtigi blamage geh, und im cup chömäds so au geg es herisau niemols witer

i frog mi langsam was dä hörman eigentlich wöt? well bi dere ufstellig hüt häter au nur mit eim stürmer gspielt, well dä dzombic isch verteidiger und nöd stürmer

HÖRMANN ÜBERLEG MOL WAS DU DO MACHSCH!

FC Wil 1900.
Torhüter . 1 . Lopar Daniel
Verteidiger . 2 . Hämmerli Marco
Verteidiger . 4 . Schönenberger Mario
Verteidiger . 6 . Oberli Stephan
Verteidiger . 8 . Previtali Ivan
Mittelfeld . 9 . Egli Ramon
Mittelfeld . 10 . Savic Nenad
Mittelfeld . 12 . Ben Henrique
Mittelfeld . 14 . Gsell Markus
Stürmer . 17 . Zverotic Elsad
Stürmer . 20 . Dzombic Damir
Auswechselspieler . 15 . Ivelj Goran
Auswechselspieler . 16 . Nushi Agim
Auswechselspieler . 19 . Vitinho Segura
Auswechselspieler . 18 . Meili Ricardo
Auswechselspieler . 23 . Mordeku Felix
Auswechselspieler . 3 . Pires Rosemir
Auswechselspieler . 7 . Nushi Kristian
Auswechselspieler . 11 . Wiederkehr André

von FC WIL - am 29.08.2004 17:42
@wily

kannst du auch was anderes als nur motzen du kotzt mich an...



von Sir-Andy - am 29.08.2004 17:55
er hät recht! es isch würkli zum kotzen was momentan abgoht! so chas würkli nöd witergoh! für was isch denn forum do? das niemert ineschriebt? wohl nöd oder?

von FC WIL - am 29.08.2004 18:03
nei aber nöd immer über d mannschaft motze .....
do ine wird me gmotzet als globt und das isch voll schad



von Sir-Andy - am 29.08.2004 18:16
jo da stimmt scho

jo aber mer machäd jo in erster linie nöd d'mannschaft nöd fertig sondern stelled dä trainer in ahgriffspunkt

von FC WIL - am 29.08.2004 18:23

@sir-andy
söll i lobe das verlore hend. e biz kritik mue au si.findsch denn du guet das es verlüret oder wa.me mue da ganze doch mol gnau aluege.bi sonere ufstelig chas jo nöd guet go.de hörman het jo e schrube locker.so e scheiss ufstellig.es isch trurig als abstiger i de challenge league mit 7 magere pünktli uf platz 10 z sitze.und yverdon het scho 15.

das isch nöd motze das isch berechtigti kritik

von wily - am 29.08.2004 18:25
also wenn das geg yverdon kei steigerig git denn gse i sehr schwarz das chas doch nöd si usswerts chiasso go 3:1 verlüre , z baden macht me au nur 2:2 und z sion verlürt me au 3:1 was soll dass???? wiso chan me dehei guet spiele und usswerts nöd??

von wily - am 29.08.2004 18:32
@wily: Sorry, aber du hast die Intelligenzsuppe bestimmt mit Stäbchen gegessen.... Du glaubts auch alles was im Totomat steht. Wenn du aufmerksam wärst würdest du merken dass dieser immer wieder solcher Fehler drin hat. Aber leider beherrscht nicht jeder die Kunst des denkens....



von FCW_BVB - am 29.08.2004 20:53
wa für fehler? i ha nöd gschribe das wil 3:0 gwune het es isch 3:1.

wenn mir nöd recht gisch dis pech.i schrib do nur was i denk nöd me nöd weniger.

me cha nöd alles vo de guete site gse, kritik isch i demfall abrocht.

wenn du findsch i sig dumm egal, i weis das is nöd bi.
usserdem isch s forum do zum sini meinig inetsschribe und nöd zum nüt schribe, wenn du meinsch du sigsch besser mir doch egal, da isch mini meinig i sto dezue.

und wenn du meinsch i sig en sogenannte modefan hesch di grad nomol tosche, i gang a alli mätsch sofern i frei ha.

mfg k.c.

von wily - am 29.08.2004 21:18
@ Daheimgebliebene Forum-Motzer

Ich finde es immer heikel, wenn man über ein Spiel herzieht, bei dem man gar nicht war!
Bei Sion spielen immerhin Leute wie Thurre, Lubamba, Borer oder der ehemalige portugisische Nationalspieler Jao Pinto. Und Trainer Gress konnte es sich leisten, Alain Gaspoz als Ersatzspieler bis in die zweite Halbzeit rein draussen zu lassen!

Logisch war es nicht gut in Sion, aber wenn Egli nach der Pause alleine vor Borer nicht verschossen bzw. geschossen hätte ... wer weiss!

Und zur Aufstellung: Nach dem Spiel gegen Bystrica musste ja etwas gehen, da haben gewisse Herren masslos enttäuscht. Dass Kristian Nushi Ersatz war fand ich ok, Mordeku war scheinbar nicht ganz fit! Und Hörmann spielt seit eh und je mit zwei Mittelfeld-Reihen und nur einer Spitze. Ob wir dazu hingegen wirklich die richtigen Spieler haben ist eine andere Frage!

von Dudle - am 29.08.2004 21:21
Also da muss ich jetzt auch was dazu sagen.


Es war von Anfang an klar, dass wir nicht um den Aufstieg mitspielen können und laut Blick sind wir sogar ein Abstiegskandidat! Und Sion ist vom Papier her die mit abstand am besten besetzte NLB Truppe und ist und längen besser besetzt als z.B. Scharffhausen!
Damit will ich sagen, dass man in Sion verlieren darf.

Aber mir gibt es zu denken wenn ich heute einen Savic beobachtet habe, der war ja völlig von dne Schuhen. Eine Zweikampfbillanz von ihm im Spiel gegen Sion wäre noch interessant. Der war ja grotten schlecht! Alle Bälle verstolpern, verdrippeln oder einfach dem Gegenspieler zuschieben

von Syrus - am 29.08.2004 22:51
wieviele wiler waren in sion? klar habe das spiel nicht live gesehen, da habt ihr schon recht. ja sion hat sicherlich die beste truppe, wäre schön gewesen gege die zu gewinnen, egal das nächste spiel wartet ja schon am samstag.

von wily - am 30.08.2004 11:23
Ich war in Sion. Die Mannschaftsaufstellung zu kritisieren ist nur teilweise berechtigt. Nushi hat in Zürich wirklich entäuscht, deshalb spielte er auch nicht. Ich finde es gut das Hörmann ein Zeichen setzt und Jungen die Chance gibt, wenn die renomierten nicht treffen. Dzombic war ein unsicherheitsfaktor sein Vorzug gegenüber Ivelij kam aber, da Ivelij in Zürich neben den Schuhen stand und wir keine anderen Innenverteidiger haben. Das Hauptproblem ist das man nicht trifft. Die Wiler spielten wie schon in Zürich bis zum Strafraum stark. Mordeku war angeschlagen kam und traf dann aber noch. Zudem müssen wir dieser Mannschaft nun zeit lassen. Wenn wir in diesere Saison unter den besten 8 sind bin ich zufrieden. Diejenigen, welche von einem Spitzenplatz träumen müssen einsehen, dass wir nun wieder ein durchschnittlicher B-Club sind.



von FC Wil Fan vom Bodensee - am 30.08.2004 11:30
Zitat

Wenn wir in diesere Saison unter den besten 8 sind bin ich zufrieden. Diejenigen, welche von einem Spitzenplatz träumen müssen einsehen, dass wir nun wieder ein durchschnittlicher B-Club sind.


Stimmt, aber da wir wirklich eine mega junge Truppe haben, steckt auch noch viel potenzial in der Mannschaft.

Vielleicht klappt es ja nächste Saison mit dem Aufstieg :-)

von Syrus - am 30.08.2004 12:29
Klar. Die ^Mannschaft ist jung und hat Potenzial. In 3-5 Jahren ist ein Aufsteig viellicht wieder ein thema. Vielleicht auch scho früher. Aber die Mannschaft muss reifen. Das wichtigste ist hierbei Geduld vom Umfeld vorallem von den Fans.



von FC Wil Fan vom Bodensee - am 30.08.2004 14:17
man(n) darf doch noch Treumen :D



von Sir-Andy - am 30.08.2004 14:21
Ich rede nicht vom Resultat sodern davon wie du über die Aufstellung gemotzt hast. Du hast doch nicht das Gefühl dass Hörmann Dzombic wirklich in den Sturm stellt, oder? Das muss einfach falsch sein.



von FCW_BVB - am 30.08.2004 16:47
Ich han die Reakion vom Hörmann super g'fundä. Vorallem passt mir, dass er die Jungä mit dä Rutinier's glichstellt. Nach äm Match bin ich zerst eigentli au enttüscht gsi. Aber im Nochhinein isch nöd alles schlecht gsi. Alli händ g'fightät !!! Enttüscht hät mich es witersmol dä Savic. Er suecht immer dä Zweikampf und verlürt dä Ball !!!
Find's chli schad, dass nur ca. 20 Lüt mitcho sind (inkl. Frau Egli und Tochter) :)
Klar isch die Reis tür. Aber wenn mehr mit äm Fun-Car mitwär, hätti mer grad guet chönnä 5 Stutz däzueleggä und ä Tageschartä lösä.

Gruss an alli Sion-Reisendä. Isch wiedermol geil gsi. D'Black Dackel's (Onkel Dieter+ Tante Jutha) sind sogar komplett gsi *insider*

@Syrus + Abdelsatar

Hoffä, ihr segät nömä am Bankomat suechä in Sion !!! :)



von Supporter - am 30.08.2004 17:11
Wenn ich vorher gewusst hätte das eglis tochter am start ist währe ich natürlich mitgekommen :D :D :D

von ZONK ... - am 30.08.2004 18:59
nein nein, wir haben nach langem suchen einen Automaten gefunden der auch CHF ausspuckte, nicht nur Zlotis, äh Euro. :-)

von Syrus - am 30.08.2004 20:20
Supporter schrieb:

Zitat

@Syrus + Abdelsatar

Hoffä, ihr segät nömä am Bankomat suechä in Sion !!! :)


Ja, war ein nettes aber anstrengendes Reischen.

@ alle Motzer vom Dienst:
Entweder ans Spiel kommen und etwas übers Spiel sagen oder nicht kommen, aber dann auch keine unqualifizierten Kommentare abgeben. Wenn jemand aus welchem Grund auch immer nicht kommt, verstehe ich das, aber dann kann man sich auch nicht übers Spiel äussern, war ja kein Fernsehspiel oder?!

Cheerio Abdelsatar



von Abdelsatar - am 31.08.2004 17:12
mol sie unterbrachen extra das programm bei sfdrs um das spiel sion vs wil zu zeigen :-)

von wily - am 31.08.2004 19:00
@wily: Ich hoffe du hast meine Antwort vom 30.08.2004 auf deine Antwort gesehen. Die Streitigkeiten sind somit hoffentlich geklährt.



von FCW_BVB - am 31.08.2004 20:27
wily du häsch null ahnig.
dere mannschaft muess me zit geh, es isch e
geili mannschaft mit viel junge spieler, vielne talent.
klar wärs schöner vorne mitzspiele, aber das lit
noch dene finanz. problem vo letscht saison eifach nöd
drin. (mir mönd mit dene spieler uscho)
lieber es johr im mittelfeld spiele, und nöchst johr mit
(fascht) de gliche mannschaft en agriff ufd spitze woge.

darum bsunders jetzt...TREU FCWIL - FCWIL TREU

von cotton - am 03.09.2004 19:41
klar jo das stimmt scho, die manschaft isch no extrem jung aber sehr talentiert und gspickt mit routinies.das me nöd grad wider ufstigt isch mir au klar aber es wer guet so under de erste 6 z si.

i glaub an fc wil, das chunt guet

von wily - am 04.09.2004 08:59
jep das tönt guet. jetzt müend nur gnueg
lüt de fcwil am suntig unterstütze...
hoff es chömed es paar.....

forever fcw!

von cotton - am 04.09.2004 11:54
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.