Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Black Bears Forum
Beiträge im Thema:
31
Erster Beitrag:
vor 11 Jahren, 3 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 9 Jahren, 4 Monaten
Beteiligte Autoren:
FC Wil Fan vom Bodensee, SEKTION K.O.M.A WIL, TG-WILER, FCW_BVB, Dudle, eingang01, noire, Brainli, cupsieger fc wil, C.C, ... und 3 weitere

scheiss pack lausanne

Startbeitrag von TG-WILER am 13.08.2006 11:46

was sich das sicherheitspack in lausanne erlauvbt hat ist nicht gerae toll.

hey komma de bullä wo di gschupft het ha ich uf foti.



bärenstürmer waren dabei

Antworten:

was war den mit den secas dort?

von Creeping Death - am 13.08.2006 14:01
Nix Secas... Die Secas waren nur zwei komischte Typen. Nach dem Spiel kam die Polizei ins Stadion und machte uns dumm an. Vorallem Koma.



von FCW_BVB - am 13.08.2006 15:04
scheiss franzosen halt



von TG-WILER - am 13.08.2006 16:08
Man kann sich nicht immer schlecht benehmen und nie etwas zurück bekommen...

Am besten sollten einige am Match weniger trinken, wenn sie sich nacher nicht mehr beherschen können.



von Brainli - am 13.08.2006 18:21
Mach mol en punkt brainli! Du bisch jo gar nöd debi gsi. Was geschter gloffe isch isch e klars zeiche, dass d fanszene wil null zemehalt het. Die eigene Lüt falled eim in Rugge!



von FC Wil Fan vom Bodensee - am 13.08.2006 18:31
@merci bodensee

@brainli heb doch de latz du bisch gar nöd debi gsi und somit chasch du dir gar kei meinig bilde, stellsch eim immer schlecht ane. hauptsach seisch öbis...du hesch kei ahnig

von SEKTION K.O.M.A WIL - am 13.08.2006 18:53
@TG WILER

chasch du mir das photi a toby_flu@yahoo.de schicke?

wer nett merci

von SEKTION K.O.M.A WIL - am 13.08.2006 18:55
zum alles klarstelle:

Mir hend d lausanner provoziert mit fuessballübliche parole ( alli)

und d lausanner hend da sicher au gmacht...
denn hend so paar dolce und cabana schippis(sorry) gmeint sie müeset am bodesee e halbstund dicke sack nurüefe...er isch den halt mol ufe gange.. denn isch d bulle halt cho und den isch es losgange..sie hend müese provoziere mit ihrere extrem noche presenz...und das für 8 lüt
i han nach em match nöd emol me abe dörfe i die underi etage..sie hend eim ghindertet.

bim uselaufe hend mi d bulle no blöd umegschupft und mit pfefferspray droht und i ha mi halt gwert und sie chli beschumpfe...sogar am bahnhof hends no gwartet...huere saupack i dem lausanne..generell i de westschweiz..

t.u.h der police
habe fertig

von SEKTION K.O.M.A WIL - am 13.08.2006 18:59
scheiss welschland. die sölled doch e eigni liga gründe oder sie chönd is FL go kicke....



von TG-WILER - am 13.08.2006 19:19
die welschen teams können nichts für die scheisse dafür, was ihre secas und bullen leisten!

in wil waren die sacas ja keinen scheiss besser...



von noire - am 13.08.2006 19:40
in lausanne waren nicht die secas sondern viel mehr die bullen das problem



von TG-WILER - am 13.08.2006 19:46
ja ok. aber die clubs können trotzdem nichts dafür!!!

und ganz ehrlich. was erwartest du von den bullen? das sie dich wie ein könig behandeln? immer das gleiche mit denen! A.C.A.B.



von noire - am 13.08.2006 19:51
Ja da hat noire recht!
Der Klub kann nichts dafür wie sich das Sicherheitspersonal, Fans oder sonstige Leute verhalten.
Viele denken einfach dass Sie etwas besseres sind weil Sie eine Uniform tragen.



von FCW_BVB - am 13.08.2006 20:06
@ Bodensee

Dä Schuss isch au i mini Richtig gange. Und dozue mues ich eifach säge, dass ichs nöd chan toleriere, wenn du z'erscht verbal provoziersch und dich denn uf verbali Provokatione vom Gegeüber ilohsch. Isch ja klar dass ä Retourkutsche chunt, wenn mir d'Lausanner amached. Für mich isch immer alles in Ordnig, solangs nur mit Wort isch, alles andere chan ich nöd vertrete, geschweige denn uf dä Haupttribüne.

von Dudle - am 13.08.2006 21:09
@Bodesee + Koma

Ja ich bin nöd däbi gsi, aber han eu scho gnuäg mol a fuässballmatch erläbt.

Ich ghör eifach Stimmä i minärä Umgäbig wo eifach au Schnauzä chli voll hend vom "immer blöd tuä a dä Uswärtsmätch".

Es git ganz klar zwei Arte vo blöd tuä:
1. Blöd tuä i dem Sinn das mär halt Spass het und Sache macht wo mär süscht halt nöd wür mache z.B. in Basel i dä City mit dem Megaphon chli scheiss schnorrä und singe.

2. Anderi provoziärä und dämit viellicht au riskiärä das halt au was zrugg chunt.

Wenn mär am nä Uswärtsmatch gsi isch und mär sich nocher an Kopf muss lange über gwüssi Lüt, denn isches nöd würkli das wo mär suächt.

Denket eifach mol chli drüber noh öb ihr nöd au vielleicht was falsch gmacht hend...

von Brainli - am 13.08.2006 21:18
ich unterscheide zwüsche verbalem agriffe gege lausanne. wo de dudle gibi zue nöd mitgmacht het die herre flo und bruno, womi noher im stich gloh hend aber scho und persönlichem agriffe. und herr Dudle. Ich han keine vu dene shippys persönlich agriffe. Und sie mich dauernd. Und do hani halt min stolz und nach enere halb stund platz mer de chrage. Und wemer den no mues ghöre mer sig selber schuld den duet das verdammt weh! Sowit min Kommentar!



von FC Wil Fan vom Bodensee - am 13.08.2006 21:22
@ Bodensee

Vorab: Du weisch genau, dass ich nöd im gringschte öpis gege dich als Person han und ich dich au nöd wött agrife, würklich nöd.

Für micht gohts eifach immer denn z'wiit, wenns handgriflich wird. Drum bin ich au igschritte.
Mues aber zuegäh, dass ich die persönliche Provokatione a dini Person nöd wahrgnoh han (bin ja einersiits i dä erschte Halbstund meh oder weniger mit fotografiere beschäftiget gsi). Trotzdem bin ich nach wie vor dä Meinig, dass du überreagiert häsch. I bin au scho agfigged worde (z.B. vom Kollegen Winter i dä Wiler Nachrichte), aber so Sache muesch eifach a dir abpralle loh, grad wenn mal wötsch Journalischt werde (was ich starch hoffe für dich), wo ja ständig dä Kritik usgsetzt bisch.

Aber ebe, das isch mini Meinig, und ich wött dich würklich nöd persönlich agrife. Mir isch es geschter meh drum gange, dass d'Situation nöd eskaliert.

von Dudle - am 13.08.2006 21:48
@Brainli.

du bisch halt so en brave gell, usswerts uf em stüeli höckle und en sirup trinke :-)

nei jetzt im ernst. du stellsch eim do grad als schwerverbrecher ane, du spinnsch jo.und immer tüemer gar nöd blöd nur öbe halt vil. überreagiere, aber kei wunder bi dere drecks polizeiwilkür.

da weg de provokatione geg de bodesee da chan ich bezüge, so shippis wo meinet sie siget die ganz krasse gangstars...und chli dicke sack norüefe da isch den wieder ok oder was? i wür au so reagiere wie de bodesee da isch ganz verständlich..

naja üs glaubt me jo nöd und mir sind halt die böse VERBRECHER vo wil


...mit dem chan i lebe

kein alkohol ist auch keine lösung

von SEKTION K.O.M.A WIL - am 13.08.2006 22:04
Halt: Ich han nöd gseit, dass ich die Provokatione vo dä Schipis guet gfunde han. Überhaupt nöd. Das sind au Idiote. Aber was bringts einem, uf die Provokatione izgoh? Spielt sich alles nur ufe, bis es knallt.

Aber ebe: Ich halt mich jetzt glaub au besser drus, hät mich ja nur indirekt betroffe.

von Dudle - am 13.08.2006 22:11
ich han nie gseit das mini reaktion nid zu krass gsi isch. Das sind sache woni weiss dasi mue dra schaffe. Das het mer mir au chöne säge. Das wär kei problem gsi. Was mir weh tuet isch das bis uf die 2 dame woni z wenig kenn genau die lüt döte gsi sind woni vude ganze kurve am meischte mag. de koma het sich für mi igsetzt und de hotz het nüt degege gseit. beides heti vum dudle, vum flo und vom bruno nöd vorusgsetzt. mer hetti mir chöne säge hey hör uf reagier doch nöd grad über. aber im chor hend ihr mir vorgworfe i heg agfange z provoziere und i sig schuld. und das isch für mich e riese entüschig!! Und i mue mir enrschaft überlege öbi das chan verdaue oder öbi wienis mitem koma besproche han nüme chume. Trotz minere liebi zum verein und trotz minere fründschaft zu eu! Nume het die geschter en arge chratzer übercho. das vum stadion heted mir chöne verdaue. Aber das mer demonstrativ a üs verbi en stock höcher lauft im zug und üs eifach hocke lot. Das het weh tue!



von FC Wil Fan vom Bodensee - am 13.08.2006 22:22
Naja, komm doch weiterhin an die Spiele! Der FC Wil braucht jeden Fan und du machst es ja aus Liebe zum Verein. Der Verein kann ja nichts dafür wie die Leute mit dir umgehen.



von FCW_BVB - am 14.08.2006 07:59
Ich überlege mir auch ernsthaft nicht mehr zu kommen...

von SEKTION K.O.M.A WIL - am 14.08.2006 16:54
Ich werde sicher am samstag da sein. und übernächste woche wohl auch auswärts sein. Man wird sehen wie es wird!



von FC Wil Fan vom Bodensee - am 14.08.2006 20:28
Jo jo luegät mir mol gang au gä chiasso

von Blau - am 17.08.2006 08:58
also einfach zum grundsätzlichen:

die ganze scheisse läuft doch schon jahrelang und immer sind die andern schuld und man ist provoziert worden.

Also ich bleibe dabei, solch hirnlosen Idioten gehören in eine zelle und nicht auf den Fussballplatz

von eingang01 - am 03.07.2008 18:48
Noch ein Thema, welches du verpesten musst. Unglaublich. Ich werde am Donnerstag in Wil sein. Du darfst mich gerne im Sektor D aufsuchen. Ich werde dich sicherlich nicht verprügeln. Aber ich würde dir gerne in die Augen blicken wenn ich schon mit dir diskutiere und du derart gegen mich aussagst owohl du mich nicht mal kennst.

von FC Wil Fan vom Bodensee - am 04.07.2008 00:03
Zitat
FC Wil Fan vom Bodensee
Noch ein Thema, welches du verpesten musst. Unglaublich. Ich werde am Donnerstag in Wil sein. Du darfst mich gerne im Sektor D aufsuchen. Ich werde dich sicherlich nicht verprügeln. Aber ich würde dir gerne in die Augen blicken wenn ich schon mit dir diskutiere und du derart gegen mich aussagst owohl du mich nicht mal kennst.


bla bla bla
ja wir diskutieren

von eingang01 - am 16.07.2008 07:59
Zitat
eingang01
Zitat
FC Wil Fan vom Bodensee
Noch ein Thema, welches du verpesten musst. Unglaublich. Ich werde am Donnerstag in Wil sein. Du darfst mich gerne im Sektor D aufsuchen. Ich werde dich sicherlich nicht verprügeln. Aber ich würde dir gerne in die Augen blicken wenn ich schon mit dir diskutiere und du derart gegen mich aussagst owohl du mich nicht mal kennst.


bla bla bla
ja wir diskutieren


@eingang01
chasch nöd mol höre poste.......so scheisse...echt.....man!!!!




von hatdassagen - am 16.07.2008 08:13
User Eingang = User Ostschweiz?

von C.C - am 16.07.2008 08:24
@ C.C / Jo a dä dümmi ah cha das scho möglich sie!!

von cupsieger fc wil - am 16.07.2008 08:26
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.