Diese Seite mit anderen teilen ...

Informationen zum Thema:
Forum:
Black Bears Forum
Beiträge im Thema:
39
Erster Beitrag:
vor 8 Jahren, 7 Monaten
Letzter Beitrag:
vor 8 Jahren, 7 Monaten
Beteiligte Autoren:
ray_man, cupsieger fc wil, The Flying Dutchman, sup04, FC Wil Fan vom Bodensee, poel, Syrus, Wil!, wurzel5, FCW_BVB, ... und 7 weitere

So. 3.5.09 15:00 FC Wil - FC St. Gallen

Startbeitrag von wängi wiler am 28.04.2009 21:10

So am Sunntig het s lange warte endlich es endi. es stoht s spiel gege d güller ah.
ich freu mi scho wie es chliises chind uf de match :D

3:1 Sieg vor usverkaufte hütte.

Antworten:

D'Vorfreud stigt und stigt und stiigt. Wär geil wenn de Taini sin Chaschte chönt frei bhalte, aber wird schwierig mol luege. Schad isch das de Stipe leider genau am Sunntig nöd cha spiele. I hoff das üs gäge SG es Goal glingt (Silvio wär geil, denn heters sine Kritiker zeigt) aber egal wer eis schüsst wemmer wönd mithalte müemer e Goal mache. I tippe uf e 1:1 Unentschiede, mir hend gar nüt z'verlüre.

DERBY-Time !!!

von Show the flag - am 28.04.2009 21:32
jo. 3-1 chönnt hicho wängi... wenn denn dä Silvio wieder secklet wie geges Congeli und nid joggt wie bis etz immer:D

torschützä Silvio (2x) und Lezcano. fürs güllepack de Caceres. dä isch zwor so fett, dass sini breiti fascht d'höchi überschritet und stellt bezüglich laufbereitschaft sicher nid gross in dienst vodä mannschaft, aber fuessball spielä chaner leider.

von poel - am 28.04.2009 21:58
So, liebe Güller, ich denke die Zeit für die 2. Niederlage der Saison ist gekommen.
Mit einem beherzten Auftritt wie in Lugano oder auch in Güllen in der Hinrunde sind sie auf jeden Fall schlagbar. Ich denke jeder wird rennen und sich zerreissen. Auch wenn das Dreckspack aus St. Gallen trotzdem Aufsteigt, ein Sieg gegen sie muss sein! Nur schon damit sie endlich einsehen wer die Nr. 1 in der Ostschweiz ist ;)
Ich tippe auf ein 2:1 für uns. 1x Silvio und 1x Lezcano (falls er fit ist) und wer für die Güller trifft, ist mir egal.. die stinken sowieso alle!
Lustig finde ich die Güller in ihrem Forum.. die träumen doch tatsächlich von einem 11:3 Erfolg ihrerseits :D intelligenz ist halt nicht allen gegeben :D



von The Flying Dutchman - am 29.04.2009 06:51
nöd nur de silvio sell seckle!!

all seled seckle! vom taini bis zum silvio füre....
I hoff dspiler kapiered das das spil für üs bsunders wichtig isch...wenses kapiered und sich dementsprechend isetzted günnemer sogar no ohni de matic...de sally und de madry i de inneverteidigung chunnt scho guet. si chönds beidi, wenns wend.

Come on! WILER!

von wurzel5 - am 29.04.2009 09:55
Da wird spiel des jarhundert werde. mer fitzed diä güller so abe dass sie nieme uf wil chömed go fussball spiele.

von cupsieger fc wil - am 29.04.2009 14:42
dänn müestemer aber meh als 11 gool schüsse... do dra galubi nöd so recht..

von The Flying Dutchman - am 29.04.2009 14:51
mir rumed sie eifach weg!
diä überheblichä güller werded nomol verlürä lerne müssä...!

von rocky187 - am 29.04.2009 19:27
jaja wird scho es fuessballfest..abr öbs gad s spiel des jahrhunderts isch?

i tippe ufes 2:1 für üüs.. scheiss druff wär goal schüsst...

von ray_man - am 29.04.2009 19:32
Ihr seid alle sehr optimistisch. Ich hoffe sehr auf einen Sieg. Egal wie hoch, egal wer die Tore schiesst. Es ist das Derby und es zählt nur der Sieg. Ich tippe aber auf ein erneutes 0:0.

von FC Wil Fan vom Bodensee - am 29.04.2009 23:13
Genau diese Bedenken sind mir auch gekommen. Ich hoffe ebenfalls sehr dass wir gewinnen, was aber optimistisch ist. Wir werden wieder mit einem 4-5-1 System spielen. und da dürfte es wieder relativ schwierig werden, ein tor zu schiessen.

von The Flying Dutchman - am 30.04.2009 08:41
ha ich bin nöd am start........
äs isch besser so........

von Blau - am 30.04.2009 10:08
St. Gallen MUSS das Spiel in die Hand nehmen und das Diktat übernehmen. Da kann ein 4-5-1 uns natürlich entgegenkommen wenn sie die Räume für Konter bieten.

von FCW_BVB - am 30.04.2009 10:19
bi gspannt wiä da usechunt.

von cupsieger fc wil - am 30.04.2009 14:13
ich tipp uf 3:2

von rocky187 - am 30.04.2009 22:49
Schade Blau. Verstehe dich aber.

von FC Wil Fan vom Bodensee - am 03.05.2009 01:54
seit mehreren wochen freu'n wir uns da drauf
kein schlaf? das nehmen wir doch gern in kauf!
wie immer wird die drecksstadt zerschlagen
einmal mehr werded ihr zum spital getragen!

in 8 stunden ist es dann endlich soweit
sg ist für den krieg mehr als nur bereit!
bei uns sich die jungs um die tickets streiten...
bei euch würden schon 20 leute freude bereiten!


wil zerstören! auf gehts ihr @#$%&!


von sup04 - am 03.05.2009 04:35
mi gsends jo, wer do wen zersört!!!


von cupsieger fc wil - am 03.05.2009 05:34
versucht doch nur das beste aus der situation zu machen...
4000 sankt galler werden nur hämisch über euch lachen!
euer dorf am spieltag ausschliesslich in unserer hand
in der heimkurve sieht man euch irgendwo am rand!

denn für einmal ist das ganze bauernstadion besetzt
wir haben nochmal unseren stolz auf euch gehetzt!
laut euch keine sankt galler im heimblock geduldet?
wil: der verein, der uns seit jahren übelst blut schuldet!


man sieht sich!

von sup04 - am 03.05.2009 05:41
Guten Morgen Frühaufsteher.
Schon am Zärtlichkeiten verteilen?

Also ich freue mich auf das Spiel. Ich setzte natürlich auf den FC Wil, wird aber sehr schwer.

Auf ein gutes Spiel und hoffe auf einigermassen zivilisierte Fans.

von Syrus - am 03.05.2009 05:59
Zitat
Syrus
Guten Morgen Frühaufsteher.
Schon am Zärtlichkeiten verteilen?

Also ich freue mich auf das Spiel. Ich setzte natürlich auf den FC Wil, wird aber sehr schwer.

Auf ein gutes Spiel und hoffe auf einigermassen zivilisierte Fans.

frühaufsteher?
na klar!
vor dem spiel kann man doch net schlafen?! naja lassen wir das duell im stadion austragen... keine neuen stadionverbote! gebt aber bitte ein wenig gegenwehr!! ultras!


von sup04 - am 03.05.2009 06:09
Zitat
sup04
Zitat
Syrus
Guten Morgen Frühaufsteher.
Schon am Zärtlichkeiten verteilen?

Also ich freue mich auf das Spiel. Ich setzte natürlich auf den FC Wil, wird aber sehr schwer.

Auf ein gutes Spiel und hoffe auf einigermassen zivilisierte Fans.

frühaufsteher?
na klar!
vor dem spiel kann man doch net schlafen?! naja lassen wir das duell im stadion austragen... keine neuen stadionverbote! gebt aber bitte ein wenig gegenwehr!! ultras!


Genau, da bin ich deiner Meinung

von Syrus - am 03.05.2009 07:56
Knapp 4 Stunden noch...

Ich hoffe einfach es wird nicht ein "grosse Hoffnung davor - schnelle Ernüchterung danach"-Spiel. Wie so oft werden solche Spiele durch Fehlentscheide, sprich Penalties oder frühe rote Karten entschieden. Heute soll es nicht so sein. Die äusserlichen Bedingungen stimmen. Wer pfeifft eigentlich dieses wichtige Spiel??

von Wil! - am 03.05.2009 09:14
sieht so aus als wären di güller schon ganz schön nervös...guet so

von ray_man - am 03.05.2009 09:52
Langweiliges Spiel, Stimmung schwach, Organisation FC Wil: sie lernen es nie..., Pyro ganz amüsant.

Zur Belohung wenigstens noch der Ausgleich :)

von Wil! - am 03.05.2009 17:07
Langweiliges Spiel, schlechte Stimmung aber wenigstens nicht verloren. :-)
Aber ein Danke an die Freiwilligen, welche sich die Mühe gemacht haben, am Eingang die Fans zu sortieren und zu trennen.

Und ein besonderes Lob geht ganz klar an Prezmek Madry! Das war heute eine Bombenleistung in der Abwehr! Ich glaube er hat heute jeden Zweikampf gewonnen! Bravo!

von FCW_BVB - am 03.05.2009 17:41
Naja, war nicht so ein grosser hit gegen die Güller! Aber Choreo war geil!!!

von cupsieger fc wil - am 03.05.2009 17:52
Zitat
FCW_BVB
Langweiliges Spiel, schlechte Stimmung aber wenigstens nicht verloren. :-)
Aber ein Danke an die Freiwilligen, welche sich die Mühe gemacht haben, am Eingang die Fans zu sortieren und zu trennen.

Und ein besonderes Lob geht ganz klar an Prezmek Madry! Das war heute eine Bombenleistung in der Abwehr! Ich glaube er hat heute jeden Zweikampf gewonnen! Bravo!


naja...soo langwilig isches am schluss au nüm gsi...

und nöd nur de madry isch guet gsi...de Silvio isch gsecklet, de sally het mer au gfalle...

und de gsell isch eifacht ein geile siech gsi dasers goal gschosse het...:)

von wurzel5 - am 03.05.2009 18:22
nöd übertriebe wurzel5

wärs nöd es derby gsi wärs ziemlich langwilig gsi... viel isch ja würkli nöd passiert..

trurig isch nur, dasses öpe glich luut gsi isch wie immer

von ray_man - am 03.05.2009 19:06
Lezcano nid vogessä. geilä siech. dä het ganz starch gspielt eimol meh. d'güller hend ihn nie gha. huber noch de pausä ebefalls starch, zellweger isch krass überforderet gsi defensiv. Sally au sehr guet im mittelfeld. schwach dä Muslin ide IV, aber er isch halt au en 6er.
nichts desto trotz keis guets spiel vo üserä mannschaft, obwohl dä isatz gstumme het. standarts eimol meh e katastrophe. mr sind do krass afällig und mached selber rein gar nüt drus. glück gha bide zwei torumrandige. allerdings hetemer am schlüss au müessä s'siegesgoal schüsse. naja. insgesamt isch de usglich sicher nid gstohlä gsi. usem spiel use sind beidi teams öppe glich starch gsi. güller ide 1.HZ mit vorteil, mit ide 2.HZ. dementsprechend au öppä glichi chancenä usem spiel usä. nur sind halt d'standarts vodä güller stärcher gsi.
aber de hammer... noch em 1-1 isch vode güller sowohl ufem platz, als au gsangsmässig gar nüt meh cho:D

au im güllerforum isch me plötzlich echli vom hochä ross abecho. etz het me glaub gmerkt, wer do de buur isch^^
hüt wäreds uf jedä fall besser dihei blibä und hetted uf ihrä felder güllet. gschicht het sich wiederholt. gnau glich wie im hispiel. isch wieder nüt gsi. und ganz ehrlich. so spielt en ufstiger nid:D
mached so wiiter güller^^

i dem sinn en schönä obig no und ad güller viel spass bim zitierä falls er no d'nervä hend zum do drin mitlesä:D



von poel - am 03.05.2009 19:14
eigendlich es ganz langwiiligs spiel gsie miteme schöne usgang für üs.
mit em 1:1 chömer geg st. galle eigendlich meh als zfriede sii. luut chancenuswertig hetet güller möse günne. aber den torumrandungen sei dank :D

gescht sehr starch isch wiedermol de Taini gsie. wie immer.
den de madry sensationell. de muslin het mer au sehr guet gfalle ide IV. Aber us miner sicht de bescht ufem platz isch de sally gsie. wa de ide mitti gleischtet het isch eifach toll gsie. und natürli de markus mitem goal. isch de held vom tag :D

von wängi wiler - am 04.05.2009 05:46
sarr hat sehr gut gespielt....

top leistung auch von lezcano....


schaade wieder nur 1 stürmer auf dem platz....

1:1 SUPER!!!!!


von hatdassagen - am 04.05.2009 10:46
ein bisschen hat mich genervt, dass nur etwa 1/5 oder sogar noch weniger im D mitgemacht haben. Hätte man erwarten können aber drückt halt die stimmung schon wenn es da 8 jährige hat. ansonsten anständige Choreo, schwaches Spiel, zufriedenstellendes Resultat. übertrieben viel polizei am bahnhof, hätte da gerne noch was gesehen ;-)

FC WIL

von il_wilanese - am 04.05.2009 10:58
So, der Tag danach.. Habe mich extrem auf das Derby gefreut, wie alle andern auch. Schlussendlich hat das Spiel aber nicht gehalten was man sich davon versprechen konnte. Schliesse mich an, wenn es kein Derby gewesen wäre, wärs noch viel langweilieger gewesen. Schade war auf jeden Fall, dass aus unserem Sektor nicht mehr kam. Eigentlich traurig, denn in St. Gallen waren wir lauter als gestern zuhause.. Möchte mich an dieser Stelle nochmals bei den Choreomacher bedanken. Hat super ausgesehen!!
Denke der Spielausgang war in etwa gerecht. Anhand der Torschancen hätten die Güller den Sieg vieleicht eher verdient gehabt. Sieht man jedoch das ganze Spiel an, war keine der beiden Mannschaften wirklich herausragend und das Unentschieden verdient. Denn nur mit Standards kann man in der Super League nicht mithalten, liebe St. Galler. Da bedarf es ein bisschen mehr..
Fazit im gesamten positiv.. Ein Punkt der Freude macht.. und ein Markus Gsell als Held des Tages.
Und nicht zu vergessen die "aufmerksamen" Bullen rund ums Stadion :D

von The Flying Dutchman - am 04.05.2009 11:46
yeahhhhhh
hahah so lushtig wie sich d güller ufreget.....nöd mol geg buure chönts gwünne, die sind so beschisse! haha ibildets dreckspack, wär froh wens ufstiged denn simmers endli wider los, söleds doch dobe konkurs go....die händ eh kei chance i dä superliga, mit wa wönds den spieler chaufe???mit schuldschie??? und de zelli mag jo nöd mol me i dä dosebach liga mithalte. hahahe. so geil vom gsell , drecks güller , drecks verröter,
mags am pa madou jagne gad au gönne daser nie spielt, selber tschuld zu som ne drecks verein go.
schad häts am bahnhof so viel bulle ka, hät no gern gsie wie d zürcher und wiler shippis dä ganz dreckshuufe devo triebe hätet....
aber ish echt en mega langwilig match gsi. und gstunke häts nach gülle, unglaublich gsi.
i dänk unentschiede ish fair. shad hät wil s goal nöd früener gmacht, da wer no lushtig worde, d güller händ gad gar nöm chöne reagiere nach em 1-1. sind nur no blöd umegstande, viel spass i dä superliga. mir chrüzet üs next johr wieder, wenn d güller abstieged und mir ufstieged...wenns die bis denn überhaupt no git.
aber geg güller spiele wili nöm, die hülled eifach z viel ume, wenns merket das geg wil nie en wichtige sieg schaffed, hehehe, die sind so peinlich, aber ish jo klar sind güller



von scheiss fc edgar öhler - am 04.05.2009 15:58
Zitat
scheiss fc edgar öhler
yeahhhhhh
hahah so lushtig wie sich d güller ufreget.....nöd mol geg buure chönts gwünne, die sind so beschisse! haha ibildets dreckspack, wär froh wens ufstiged denn simmers endli wider los, söleds doch dobe konkurs go....die händ eh kei chance i dä superliga, mit wa wönds den spieler chaufe???mit schuldschie??? und de zelli mag jo nöd mol me i dä dosebach liga mithalte. hahahe. so geil vom gsell , drecks güller , drecks verröter,
mags am pa madou jagne gad au gönne daser nie spielt, selber tschuld zu som ne drecks verein go.
schad häts am bahnhof so viel bulle ka, hät no gern gsie wie d zürcher und wiler shippis dä ganz dreckshuufe devo triebe hätet....
aber ish echt en mega langwilig match gsi. und gstunke häts nach gülle, unglaublich gsi.
i dänk unentschiede ish fair. shad hät wil s goal nöd früener gmacht, da wer no lushtig worde, d güller händ gad gar nöm chöne reagiere nach em 1-1. sind nur no blöd umegstande, viel spass i dä superliga. mir chrüzet üs next johr wieder, wenn d güller abstieged und mir ufstieged...wenns die bis denn überhaupt no git.
aber geg güller spiele wili nöm, die hülled eifach z viel ume, wenns merket das geg wil nie en wichtige sieg schaffed, hehehe, die sind so peinlich, aber ish jo klar sind güller


heb de rand

de pa modou isch 1. verletzt und 2. nöd unbedingt freiwillig gange...

scho mol was vo spielervermittler ghört?

von ray_man - am 04.05.2009 17:10
Jo aber de Pa Madou pisst de FC Wil inzwüsche scho recht a (entnimm ich sine iträg im Facebook) und daher isch er für mich au nöd grad eine woni neutral cha betrachte.

Zum Spiel: Langwilig wers gsi wenns e normals spiel gsi wer. Es derby cha nie langwilig sie wills vude rivalität und de spannig lebt. Wil het Charakter zeiget nöd meh und nöd weniger

Stimmig: Wora das es glege isch, das d stimmig beschisse gsi isch weisi nöd. Ich gibe mir als Capo e Mitschuld. Has schinbar nöd gschafft es paar lüt z wecke. Danke a dere stell au dene wo mi uf de Capoposition unterstützt hend. Es isch halt doch eso, dass d stimmig schlechter wird wenn so viel meh lüt do sind wo nöd asatzwiis soviel Herz und isatz bringed wie de harti chern.

Nun ja, ide nöchste spiel werded die wieder wo anderscht si. Ich allerdings nöchste Samschtig au. Dene wo uf Yverdon gönd: Viel Spass und gend alles für üsi gross Liebi de FC wil 1900

von FC Wil Fan vom Bodensee - am 04.05.2009 18:00
Zitat
ray_man
Zitat
scheiss fc edgar öhler
yeahhhhhh
hahah so lushtig wie sich d güller ufreget.....nöd mol geg buure chönts gwünne, die sind so beschisse! haha ibildets dreckspack, wär froh wens ufstiged denn simmers endli wider los, söleds doch dobe konkurs go....die händ eh kei chance i dä superliga, mit wa wönds den spieler chaufe???mit schuldschie??? und de zelli mag jo nöd mol me i dä dosebach liga mithalte. hahahe. so geil vom gsell , drecks güller , drecks verröter,
mags am pa madou jagne gad au gönne daser nie spielt, selber tschuld zu som ne drecks verein go.
schad häts am bahnhof so viel bulle ka, hät no gern gsie wie d zürcher und wiler shippis dä ganz dreckshuufe devo triebe hätet....
aber ish echt en mega langwilig match gsi. und gstunke häts nach gülle, unglaublich gsi.
i dänk unentschiede ish fair. shad hät wil s goal nöd früener gmacht, da wer no lushtig worde, d güller händ gad gar nöm chöne reagiere nach em 1-1. sind nur no blöd umegstande, viel spass i dä superliga. mir chrüzet üs next johr wieder, wenn d güller abstieged und mir ufstieged...wenns die bis denn überhaupt no git.
aber geg güller spiele wili nöm, die hülled eifach z viel ume, wenns merket das geg wil nie en wichtige sieg schaffed, hehehe, die sind so peinlich, aber ish jo klar sind güller


heb de rand



heben selber ramon:D

von poel - am 04.05.2009 18:30
fresse bhalte joel:D

von ray_man - am 05.05.2009 16:05
Zur Information:
MySnip.de hat keinen Einfluss auf die Inhalte der Beiträge. Bitte kontaktieren Sie den Administrator des Forums bei Problemen oder Löschforderungen über die Kontaktseite.
Falls die Kontaktaufnahme mit dem Administrator des Forums fehlschlägt, kontaktieren Sie uns bitte über die in unserem Impressum angegebenen Daten.